Lapseni on 2 v. Mikä voisi olla syynä, että hän herätessään ikään kuin "vapisee" nukuttuaan. Se on semmoista ihan ihan huomaamatonta vapinaa, joka loppuu, kun hän on saanut jotain syödäkseen/juodakseen. Hän on ihan terve ja energinen lapsi. Mutta sen huomaa esim siitä, että hänen kätensä ei ole ihan vakaa kun hän syö vaikka jugurttia heti herättyään.
huomaamaton vapina
5
2144
Vastaukset
- öfödf
se on ihan normaalia se vapina, en kylläkkään tiiä mistä se johtuu, mutta kuitenki monet lapset tärisee herättyään. Eli ei huolta :) Oon ollu päiväkodissa tuon ikäsillä töissä nii tiiän.
- 7+2
Onkohan kyse verensokerin heittelystä? Tuli mieleen kun kerran palautuu saatuaan jotain suuhunsa. Tuollainen voi olla aivan normaalia, mutta ehkä kannattaisi vielä jutella neuvolan th:n kanssa.
- mirveli
Meillä sama homma 1,4v tytön kanssa ja olen ajatellut että se nyt vaan on sellaista heräämis kankeutta/kroppa herää yms.
Monesti itsellä jos herää päikkäreiltä niin hytisyttää hetken. - dp.ä
Verensokerin mittaus!
- cxcxcx
Me käytiin 1v 3kk vanhan poikamme kanssa lääkärissä samasta asiasta. Tosin hänellä väpätti lisäksi leuka. Ja aina heräämisen jälkeen. Meille sanottiin, ettei liity verensokeriin (näin itsekin ensin epäilin), vaan tehtiin lähete lastenneurologille. Kävimme uni-eeg:ssä ja tulos oli normaali. En muista mitä nimeä lääkäri käytti ilmiöstä, mutta sanoi sen olevan saman, kun jos aikuisella sätkii jalat juuri kun on nukahtamassa. Harmitonta siis. Mutta meillä tämä varmistettiin tutkimuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127