Voi vittu

gsdgsadgag

Nyt ei mee ihan hyvin. Juon viidettä päivää putkeen. Ja on työviikko. Töissä siis kännissä... Vatsa on ihan paskana. Tuntuu, että koko ajan oksettaa. Eilen vielä sain juomisesta hyvän olon, mutta nyt tuntuu, että fyysinen olo vain pahenee, kun ottaa lisää. Ei vittu pysty lopettamaan. Juon masennukseen ja se taas lisää masennustani... se perinteinen oravanpyörä siis.

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • easeaseas

tässä neuvo: lopeta se juominen. ei kai sitä viinaa kukaan muu sun kurkkuusi kaada, kuin sina itse

• Heh..

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

• Tällä kertaa minäkin suosittelen pilleripurkkia mutta vain vähäksi aikaa.
      Käyt lekurilla ja sanot suoraan että tämmönen tilanne.
      Kun olet toipunut niin yritä saada psykologin aika ja ehkä saat selville mikä masentaa.

googleta imodium, librax, josko ne sopisi sinulle (librax on respalääke).
      Niihin vatsavaivoihin siis.

• pa pam

Otat reilusti diapamia kun lopetat putken.

• Tässä totuus

Itsehän juon jo viidettä vuotta putkeen. Myös minä olen töissä kännissä. Onneksi olen esimiesasemassa niin voin teettää kaiken työn muilla. Tälläkin hetkellä katselen ja naureskelen kun duunarit juoksee paikasta toiseen minun töitäni hoitamassa ja samalla tekevät luonnollisesti omiakin hommia.

Juomisen aloitin koska halusin unohtaa. Mitäkö halusin unohtaa? Sitä en enää muista.

• Omistat varmaankin suuren ja kannattavan, vientikauppaa Kiinaan käyvän firman itse. Et henkilökohtaisesti seurustele varaministeriä alempien kiinalaisten kanssa, vaan apulaistoimitusjohtajasi hoitavat käytännön sopimukset ja muun sellaisen teknisen homman. Itse viettänet suurimman osan aikaasi Välimerellä jossakin huviloistasi (tarkoitan tietenkin Japanin Välimerta; kuka nyt viitsisi haaskata aikaansa turistien hienhajuissa Italiassa tai Espanjassa!) ja suurimmissa periaatteellisissa kysymyksissä käyt videoneuvottelun vastapuolen ykköspomon kanssa. Tulkin välityksellä tietenkin, niitähän, valantehneitä, sinulla riittää. Olet käynyt peruskoulun, jonka jälkeen konstruoit omaisuutesi perustana olevan hajulukkotuotannon, eikä sinun tarvitse osata vieraita molotuksia: sitä varten on filosofian maisterit sun muut lisurit.

Palkkasi muodostuu siten, että otat firman kassasta rahaa niin paljon kuin haluat; ekonomistit ja DI:t laskevat vuoden päättyessä paljonko, ja se on sitten sinun palkkasi.

Juot vain oman polttimosi tekemää karvialaista pontikkaa (olet syntyjäsi Karviasta) tai japanilaisen keittiömestarisi valmistamaa sakea. Lennähdät 5.8. henkilökohtaisella suihkullasi Karvia-päiville ja lupsautat silmiäsi häikäistyneille sukulaisillesi. Sen jälkeen suot Kataiselle ja (Olli) Rehnille 10 minuutin audienssin ennenkuin palaat saarellesi.

Ainoa sinua huolestuttava asia on, että olet jo 31-vuotias, ja maailmasta on vielä niin suuri osa valloittamatta; Aleksanteri Suurikin oli tuossa iässä saanut aikaan enemmän.

Sulkeudun suosioosi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      91
      4630
    2. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      93
      1974
    3. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      166
      1806
    4. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      41
      1415
    5. Talousasiantuntija sanoo säästämisestä

" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine
      Sinkut
      265
      1228
    6. Lieksa tukee kuntoutumista reilusti

Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito
      Lieksa
      74
      1054
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      922
    8. Nato on käytännössä kuollut!

Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh
      NATO
      275
      870
    9. Oot mun sielunpuolikas

Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩‍❤️‍👩❤️
      Ikävä
      42
      803
    10. Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos

Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.
      Ähtäri
      27
      769
    Aihe