Karolin-kajakki Virosta

Lörri

Terve!

Onko kellään kokemusta Virolaisesta Karolin-kajakista?

Hintaa tuolle sanotaan 800€ eli kajakiksi melko vähän mutta onkohan laadussa sitten kenties tingitty?

Kuvassa näyttää kelpo peliltä mutta miten sitten luonnossa. Ensimmäistä kajakkiani olen ostamassa. ja ihan vain harrastekäyttöön järvelle.

http://www.reveil.ee/index.php?id=122

2

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

kajakki vaikuttaa aika tasapohjaiselta,joten siksikin siinä lienee sekä alaslaskettava evä,että peräsin. Evä pitää sen suunnassa suoraan melottaessa ja peräsin taas auttaa kääntymään vikkelämmin.
      Tasapohjaisena se ei myöskään kaadu helposti,eli sopii hyvin ensimmäiseksi kajakiksi.
      Toinen asia on sitten se,että kokemuksen kartuttua leveys ja tasapohjaisuus voivat alkaa tuntua tylsälle.
      Painavahko se kyllä on,omani painaa "vain" 23 kiloa.
      Kajakin olisi hyvä olla mahdollisismman kevyt,jotta rantautuessa sen saa kannettua yksin autolle.Eikähän sitä toki retkelläkään veteen jätetä,vaan nostetaan tauolla kuivemmalle.

Itse olen kotoisin järven rannalta,jolla on pituutta 30 kilometriä enkä tällä kajakilla ehkä meloisi sitä päästä päähän suoraan selkiä pitkin.
      Tai ehkä itse voisin,mutten aloittelijalle suosittelisi...

Ostaisin kyllä,jos vain rahaa olisi....
      Omilla tuloillani kajakki saisi maksaa korkeintaan satasen ja siihenkin pitäisi laatia osamaksuerät.....;)

Eli jos sinulla rahaa on niin osta hyvä ihminen,nuo ovat yleensä ottaen hyvin tehtyjä.

• Rev 520

Minä ostin tuollaisen ja voin kehua, että kajakki on hyvin tehty ja kaikin puolin laatupeli. Kevyt meloa ja sopii hyvin aloittelijallekin. Ei ainakaan minusta tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      37
      9291
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3841
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      81
      2419
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      119
      2373
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1925
    6. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      37
      1899
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1590
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1411
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171