Karolin-kajakki Virosta

Lörri

Terve!

Onko kellään kokemusta Virolaisesta Karolin-kajakista?

Hintaa tuolle sanotaan 800€ eli kajakiksi melko vähän mutta onkohan laadussa sitten kenties tingitty?

Kuvassa näyttää kelpo peliltä mutta miten sitten luonnossa. Ensimmäistä kajakkiani olen ostamassa. ja ihan vain harrastekäyttöön järvelle.

http://www.reveil.ee/index.php?id=122

2

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

kajakki vaikuttaa aika tasapohjaiselta,joten siksikin siinä lienee sekä alaslaskettava evä,että peräsin. Evä pitää sen suunnassa suoraan melottaessa ja peräsin taas auttaa kääntymään vikkelämmin.
      Tasapohjaisena se ei myöskään kaadu helposti,eli sopii hyvin ensimmäiseksi kajakiksi.
      Toinen asia on sitten se,että kokemuksen kartuttua leveys ja tasapohjaisuus voivat alkaa tuntua tylsälle.
      Painavahko se kyllä on,omani painaa "vain" 23 kiloa.
      Kajakin olisi hyvä olla mahdollisismman kevyt,jotta rantautuessa sen saa kannettua yksin autolle.Eikähän sitä toki retkelläkään veteen jätetä,vaan nostetaan tauolla kuivemmalle.

Itse olen kotoisin järven rannalta,jolla on pituutta 30 kilometriä enkä tällä kajakilla ehkä meloisi sitä päästä päähän suoraan selkiä pitkin.
      Tai ehkä itse voisin,mutten aloittelijalle suosittelisi...

Ostaisin kyllä,jos vain rahaa olisi....
      Omilla tuloillani kajakki saisi maksaa korkeintaan satasen ja siihenkin pitäisi laatia osamaksuerät.....;)

Eli jos sinulla rahaa on niin osta hyvä ihminen,nuo ovat yleensä ottaen hyvin tehtyjä.

• Rev 520

Minä ostin tuollaisen ja voin kehua, että kajakki on hyvin tehty ja kaikin puolin laatupeli. Kevyt meloa ja sopii hyvin aloittelijallekin. Ei ainakaan minusta tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2284
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1127
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      84
      1007
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      793
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe