Miten Nikonin järjestelmäkameroista saa päivämäärän pois kuvasta?
Miten päivämäärä pois kuvista?
5
351
Vastaukset
Olen käyttänyt Nikon D70, D200, D90 ja D300s runkoja eikä yksikään ole laittanut kuvaan päivämäärää. Jos sinulla se sen tekee niin valikoissa on varmasti kohta jossa voit valita josko se näkyy vai ei.
- empulä
Itsellä on Nikon D3000. Ostettu asiakaspalautuksena eikä ilmeisesti saa enää pois. Harmittaa vaan kun se pilaa kuvat.
- On poistettavissa..
empulä kirjoitti:
Itsellä on Nikon D3000. Ostettu asiakaspalautuksena eikä ilmeisesti saa enää pois. Harmittaa vaan kun se pilaa kuvat.
Jos kamera ei ole rikki on ongelmasi mahdoton.
Laita paras kuvanlaatu tai RAW, niin kyllä päivämärät häviää.
Joillakin kameroilla saa päivämäärän kuvaan, mun käyttää "postikortti-asetuksia" jpg-kuvissa.
- Nikon D90
D3000 setup menu:ssa on kohta "imprint", mita se on suomeksi menussa en osaa sanoa koska tuo tarkoittaa painettu tai jälki. Omissa D90 ja D300s rungoissani ei ole tuota ominaisuutta tai en ainakaan sitä löytänyt. Setup menu on se jonka edessä ainakin minulla on jakoavain. Sieltä voi valita ainakin ei aikaa eikä päivää, aika ja päivä sekä pelkkä päivä. (time and date)
Kokeilepa löytää, varmasti saa poistettua. - PrinttiAsetusKameras
Nikon D90 oppaassa on minulla sivulla 152-155 mainittu "aikamerkintä" siis tulosta
kuvaan tallennuksen aika ja päivä yksinkertaisesti valitse "ei aikamerkintää"
"tulostinsasetukset "valikosta kohasta "aikamerkintä" vai mitä meinaat?
Etkö muka saa aikaa pois edes kameran näytöltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065