Olen kuullut tämmöisistä kirjallisuuden henkilöhahmoista kuin Pekka Lipponen ja Kalle-Kustaa Korkki. Edustan jälkipolvea joten en tiedä noista kovin paljon muuta kuin sen, mitä netissä on kerrottu. Anyways, kiinnostaisi lukaista (ja/tai ehkä kuunnella) noita joten suositelkaapa jotakin juttua, mikä kannattaisi lukea. Niitähän taitaa olla kokonainen sarja...
Kalle-Kustaa Korkki
3
74
Vastaukset
- 321412421412
HAA! Meillä oli mummolassa noita, sellaisia albumi-muotoisia miten nyt kuvailisi... pidempi leveyssuuntaan ja pahviset kuoret :)
Divarista niitä saa, Pekka Lipposen seikkailuja. Kalle-Kustaa Korkki oli alunperin näiden albumien isällinen sivuhahmo, mutta kun niiden suosio kasvoi, K-K K ilmestyi myös omana sarjanaan. Niitä on kymmeniä, kaikki suunnilleen samaa tasoa. Aivan sama minkä luet ensin.
- Ma(i)steri
Pekka Lipposen seikkailuissa on enemmän huumoria kuin Korkeissa. Kaikki avaruus- ja ufohömppäseikkailut voi jättää välistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594