Suomen Moneta

piipunjuuri1

Olen seurannut käytyjä keskusteluja (mielipiteitä/kokemuksia) Suomen Monetasta. Enimmäkseen ne ovat antaneet yrityksestä negatiivista palautetta. Onkon kenelläkään mitään postiivista sanomista/kertomuksia k.o. yrityksestä?

5

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokunen vuosi sitten voitin heidän arvonnastaan vuoden 2007 suomen proof eurorahasarjan. Ensin sain sähköpostin, jossa onniteltiin voiton johdosta. Seuraavaksi tuli ilmoitus, että ovat vahingossa lähettäneet laskun voittamastani tuotteesta sen mukana. Ja lopulta tuli viesti, jossa ilmoitettiin, että tuo mainittu lasku on peruttu ja että sen voi unohtaa.

Jonkun mielestä edellä oleva voisi olla negatiivinenkin juttu, mutta omasta mielestäni he hoitivat jutun nopeasti (ja vieläpä oma-aloitteisesti). Onneksi kaikki tämä tapahtui ennen kuin tuo voitto oli itselleni saapunut, sillä muuten olisi Moneta todellä äkäistä palautetta saanut tapahtuneen johdosta.

• Pate vaa

Joopa. Mä oon tilannu niiltä 2 euron rahoja. Vähän aikaa sitten joku sieltä soitti ja tyrkytti Slovenian 3 euron erikoisrahaa minkä hinta oli yli 80 euroo. Kun se oli nii outo raha nii tsekkasin sen netistä ja mitä löytykään.
      Eurokolikot.com myy sitä samaa rahaa hintaan 5,90 euroo. Helevetti mitä kusetusta Suomen Monetalta!!!!!!!!! Siihen loppu kaikki ostot sieltä.

• carl coin

Missä kohtaa oli tämä kusetus? Jokainen päättää tuotteiden hinnat itse, eikä kukaan pakota sua ostamaan slovenialaista kolme euroista yli 80 euron hintaan. Itse ostan monetasta just mitä haluan. tuotteita onneksi on kuitenkin hintaluokaltaankin joka lähtöön.

• entilaaenääikinä

Suomen Monetalta tuli juuri karhukirje 3:sta kahden euron kolikosta, jota en ole tilannut enkä saanut.. En saanut edes alkuperäistä laskua.. Että sellainen firma se.. Tämä ilmeisesti sen takia että olen joskus tilannut yhden Suomen erikoisrahan, saanut sen ja maksanutkin sen. Eli heillä on minun osoitetiedot minne lätkiä ties mitä laskuja.. Iloisena odotan nyt että huomen saapuu jotta voin selvittää tätä asiakaspalvelun kanssa. Mikään ei ilahduta enempää kuin perintätoimistolla uhkailu.

• Hintavertailua!!!!!!

Olen verrannut hintoja Helsingin rahaliikkeissä ja kyllä Monetan hinnat ovat selvästi edullisempia kuin esim. Holmastolla!

Eikä monesta paikasta saa esim. pienvaltioiden eurokolikoita alkuperäisissä taittokoteloissaan enää edes hankittua!

Työkaveri kävi viime syksynä Roomassa ja kun verrattiin huvikseen Vatikaanin eurojen hintoja oli Moneta monta prosenttia halvempi vaikka Vatikaani sijaitsee Roomassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe