Upea naapri

lähellä, kaukana

Naapurissani asuu aivan upea neito kahden tyttönsä kanssa. Katselen häntä aina parvekkeella. Ja hänkin katselee takaisin. Hän varmaan luulee, että olen varattu kun olen monesti naisseurassa kotonani. Mutta vapaa kuitenkin olen.

Saisinpa jotenkin kontaktin häneen. Ouluun menee.

8

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoksi vaan

menes kuule joskus oikeesti juttusille , vaihvikkaa kerrot että olet vapaa ja kiinnostunut siitä se alkaa jos on alkaakseen ;)

• arwuhrweujh

Huudat leikillään "Moi" ja kato minkä reaktion saat aikaan. Tai sitten kun törmäätte pihalla, niin juttusille vaan.

• nainen..

Saako kysyä onko tämä oulussa missä päin? Mulla kaks tyttöä niin siksi oon nyt vähän utelias :)

• lähellä,,,,,

Olen alkuperäinen kirjoittaja. Asustellaan Maikkula, Oulunsuu, Kastelli linjalla. Olet upea vaaleahko nainen.

• spgklj

Oulunkylään?

• nainen..

väärä osoite sitten, mikäli nyt alkup.kirjottaja äsken vastasi että oulunkylään..harmi :(

• nainen..

Äitini asuu kyllä noilla seuduin, mutta itse en lähimaillakaan :) Mutta taidat olla varma että kyseinen nainen asuu samassa talossa :) Joten en taida olla etsimäsi,vaikka olisinkin imarreltu jos minua joku kaipailisi. Olen myös vaalea ja minulla on kaksi tytärtä. Usein vain me "mammat" ei olla sitä kaivatuinta seuraa :D

• ihastus6

On se vaan niin kaunista katseltavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe