Naapurissani asuu aivan upea neito kahden tyttönsä kanssa. Katselen häntä aina parvekkeella. Ja hänkin katselee takaisin. Hän varmaan luulee, että olen varattu kun olen monesti naisseurassa kotonani. Mutta vapaa kuitenkin olen.
Saisinpa jotenkin kontaktin häneen. Ouluun menee.
Upea naapri
8
1039
Vastaukset
- neuvoksi vaan
menes kuule joskus oikeesti juttusille , vaihvikkaa kerrot että olet vapaa ja kiinnostunut siitä se alkaa jos on alkaakseen ;)
- arwuhrweujh
Huudat leikillään "Moi" ja kato minkä reaktion saat aikaan. Tai sitten kun törmäätte pihalla, niin juttusille vaan.
- nainen..
Saako kysyä onko tämä oulussa missä päin? Mulla kaks tyttöä niin siksi oon nyt vähän utelias :)
- lähellä,,,,,
Olen alkuperäinen kirjoittaja. Asustellaan Maikkula, Oulunsuu, Kastelli linjalla. Olet upea vaaleahko nainen.
- spgklj
Oulunkylään?
- nainen..
väärä osoite sitten, mikäli nyt alkup.kirjottaja äsken vastasi että oulunkylään..harmi :(
- nainen..
Äitini asuu kyllä noilla seuduin, mutta itse en lähimaillakaan :) Mutta taidat olla varma että kyseinen nainen asuu samassa talossa :) Joten en taida olla etsimäsi,vaikka olisinkin imarreltu jos minua joku kaipailisi. Olen myös vaalea ja minulla on kaksi tytärtä. Usein vain me "mammat" ei olla sitä kaivatuinta seuraa :D
- ihastus6
On se vaan niin kaunista katseltavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084