Onko mahdollista, että lomakkeen lukemisessa olisi voinut tapahtua virhe? Olen täysin varma vastanneeni eri tavalla yhteen kysymykseen ja vielä tarkistaneenikin kaikki kohdat, mutta nyt sisäänpääsy jäi kiinni juuri tästä yhdestä kohdasta, joka kirjeen mukaan meni väärin. Kannattaako lähteä 400 km:n päähän tarkastamaan voiko kone tehdä virhettä vai onko se täysin turhaa. Jää harmittamaan jos ei ota selvää :)
kauppatieteet/ optinen lomake
4
302
Vastaukset
- dippadaa
Soita sinne
- 203
soita tai laita sähköpostia. Yhteystiedot eri kouluihin löytyy esim. http://www.kauppatieteet.fi/yhteystiedot Kannattaa toki selvittää, että mikä on ollut homman nimi.
Olitkohan mustannut eri "palleron" kuin vastasit siihen viivalle viereen? Mulla meinasi kans käydä silleen, tarkastaessa huomasin virheen. Kannattaa soittaa ehdottomasti!
- kiusuliina
Mustakin tuntuu että olen vastannut kahteen kysymykseen, jotka kuitenkin kotiin tulleissa tuloksissa näkyi nollana, etten muka ollut vastannut...
Jos tein kokeen hki, mutta näiden mahdollisten kahden pisteen (jos ne on myös oikein) pääsisin vaasaan, soitanko vaasan ja hesan kauppikseen? Vai soitanko eka hki, että haluan tulla tarkistamaan kokeen, ja tämän jälkeen vaasaan se kirjallinen valitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780