Hei! Lapseni on 16-vuotias, ja haluaisi lähteä matkalle kaverin tai kavereiden kanssa jonnekki europpaan ilman aikuisia. Itseäni huolestutti ajatus, että alaikäisenä matkassa. Olen kuitenkin kuullut monien nuorien menevän matkalle porukassa. Joten nytten haluaisin kuulla jotain turvallisia kohteita, jonne uskallan päästä pikkuiseni lomalle! :)
Alaikäisten matkailu
2
110
Vastaukset
- jenna123
Hmm, lähikohteet voisivat olla ihan fiksuja noin nuorelle tytölle. Itse olin kaverin kanssa 16-veenä Englannissa, Bournemouthissa ja Lontoossa ja turvassa oltiin! :) Mutta jos aurinkoista ja lämmintä kohdetta kaipaavat on esim Rodoksen saari erittäin kaunis, viihtyisä, turistiystävällinen ja turvallinen paikka matkustaa. Tekemsitä siellä kuitenkin riittää, vaikka pidemmäksi aikaa!
- Anne L
Heippa! Itselläni on kaksi poikaa, jotka päästin 15 kesäisinä kahdestaan matkalle Kreikkaan. Alkuun en meinannut millään suostua, koska molemmat olivat hieman ehkä "villejä" lapsia. Matka kuitenkin meni hyvin, ja molemmat tulivat ehjinä kotiin. Sanoivat että oli mahtava kokemus koska koko matka oli aika itsenäistä, sillä aikuiset eivät olleet mukana. Suosittelen itse, sillä onhan se nuorille hieno kokemus olla ilman vanhempia tuolla "maailmalla" sillä siinä tulee nuorille ns. "vanhemmuudentunne"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059