Onko kellään muulla näiden risteytystä ja millaisia ovat luonteeltaan?
Valkoienenpaimenkoira/sakasanpaimenkoira
4
123
Vastaukset
- jutta juulia
Muutama tyyppi tehtailee näitä, tiedän yhden "kasvattajan" joka tekee koko ajan nartulla jolla etupää sökö yhdistelmästä jossa emä valkkari ja isä sakemanni. Luonne tuskin mikään maailman paras, valkkarilla kun esiintyy arkuutta paljon. Ja siihen sitten lisätään sakemannin agresiivisyys niin kivoja tulee. Pentutehtailua on tämä touhu.
- :)))))
Itseltäni löytyy valkkari/saku mix.. Pentua oli vahinko eli ei mitään tehtailua.. Täysin sakun näköinen, selkäviiva ehkä suorempi vain. Sakun puolustus/vahti vietti löytyy, luonne ei kaikissa tilanteissa yhtä kova kuin puhtaalla sakulla.. Arkuutta ei ole enään yhtään, jossakin välissä oli arka uusia ihmisiä kohtaan mutta se saatiin pois.. Koira ei ole kuin 10kk vanha nyt, että varmaan luonne viellä muuttuu ja mennään enemmän sinne sakuun päin
- googlesta
sakemanneista tietoa löytyy täältä http://spktieto.suntuubi.com/
- ap
Meidän koiramme lähes tämän kuvauksen mukainen. Nyt ymmärrän miksi koirapuistossa näkee harvoin sakemanneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959