Tässä urakassa noilla tavallisilla dia-skannereilla ei tee yhtään mitään, vaan pitäisi saada sellainen peli joka syö kerralla 50 diaa sisään ja skannailee niitä sitten itsestään. Löysin yhden, 800e, mutta tietääkö kukaan näitä enempää ja onko mitään kokemuksia?
10000 diaa DVD:lle
11
309
Vastaukset
- semmottiii
reflectalla on digitdia malli ja onhan niitä muitakin, mutta laite saattaa jumittaa muutaman kerran kammalla yms. Varaa aikaa 1-2 vuotta työhön :)
- vavha kameramies
Nimimerkki "Valosilmä" soita 0500498525 niin voin kertoa lisää!
- "Vanha valokuvaaja"
OMASTA MIELESTÄNI AINOA OIKEA SKANNAUS LAITE SUURELLE DIAMÄÄRÄLLE ON Braun Multimag Slide Scan 4000 scanneri. TULOSTUSTA EI VOI MOITTIA. KOKEMUSTA LAITTEESTA ON. AINOA PAHA ON HINTA. SCANNERIA MYY AINAKIN Top Shot Malmilla.
- johnnymale07
10000 kuvaa DVD:lle. tehtävissä, mutta minä skannaisin monta kertaa isompia tiedostoja.
- voi päivää
Isompia kuin mikä? Sinun märkä päiväuni tappiin menneen baari-illan jälkeen?
Kukaan ei ole puhunut dvd:stä eikä tiedostokoosta.
- Hidasta on?
Kuvien luku CD-levyltä on ainakin minun (vanhentuneessa(?), hankittu 2008) tietokoneessani tuskallisen hidasta. Itse tallentaisin kuvat ulkoiselle kovalevylle tai muistitikulle.
- jotain vikaa
Sulla on jotain vikaa koneessa jos se noin tuskallisen hidasta on. Muistakaa että ulkoiset kovalevyt voi hajota, samoin muistitikut. CD/DVD on hellävaroen (ei naarmuja ei sormenjälkiä) käsiteltäessä varmempi tallennusväline.
- hemmynen
voi päivää, DVD on 4,3 Gigstatavua. 100 kilotavuisia kuvia DVDlle mahtuu 430
- Oilman1
Myynnissä Braun Multimatic 4000 slide skanneri tarpeettomana. Kysy 0500498525.
- Diaskanneri hakeva
Onko vielä myynnissä?
- ???????
Missäskohtaa tässä tulostetaan?
Kuvankäsittelyosastolle tämä juttu kuuluisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779