onko ketään muita lähdössä sunny beachille tuona aikana ?
itse olin suunitellut lähteväni ekaa kertaa yksin ja myös ekaa kertaa bulgariaan.
onko tuo hotelli mistään kotoisin ? onko mitään menopaikkoja lähellä ?
itse lähdössä rentoutumaan ja bilettämään osa syynä että täytän 22 vuotta edeltävänä viikonloppuna
sunny beach olimp 23.8.2011 -->
6
334
Vastaukset
- vilunki ville
Tere! Joo ollaa lähös samaan hotelliin 26 päivä ja ollaa menos kans vaa juhlimaa ja bilettää ankarasti, ei oo muuta tietoo hotellista ku on vissii aika bile hotelli.
- SB
Me myös samaan aikaan samaan hotelliin =)
- +sunshine+
On lähdössä. Lähdem poikaystäväni kanssa Sunnylle 23.8. Ensimmäistä kertaa olemme matkustamassa ulkomaille (jos ruottinmaata ei lasketa) ja hotelli on Diamond. :9
- ??
no eiköhän sitä sitten näe minkälainen hotelli on kyseessä
- ??
onko vielä muita menossa ? ja SB oletteko millaisella porukalla menossa ?
- sinne siis
22.8 olis tarkotus lähtee.. hotelli ei oo sama mut ikä on, sillä mä täytän silloin kans 22 ;) ja poikaystävän kanssa lähettäis.. en muista hotellin nimee mut joku nuortensuosima paikka on .. bilettämään meki lähetään..oon kuullu et siellä on hyvät menot ja halpaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900