Mistäs sais call of duty modern warfaree semmosen wallhackin et näkee mist ne vihut tulee
CoD MW2 hack
12
445
Vastaukset
- rgtert56uyjhtfrh
semmonen hackki ainakin on kuin NÄKÖAISTI!!
- Xbox
Aika tyhmästi oot pistäny et mistäs sais mw2 wallhackin, kysy hakkereilt
- amerikkkan
PC:
- Lähes kaikki tehdyt koodit ja muut hackit ovat huomattavissa ja maksullisia PCllä. Steamia käyttäessä ja VACin päällä ollessa, banni napsahtaa aika varmasti. VAC toimii automaattisesti, ja jos ne bannit tulee - ne pysyy.
Eli ei ole suositeltavaa, jos PCtä käytät. - tsasi
mitä k call of duty modern varfare2 on?
- jooojoo1
Trolli tai Pelle, saat valita kumpi olet.
- nolo jätkä
vitun nolo paska jätkä jos et karttaa osaa kahtoo elä vittu pelaa mitään vaa vedä vaikka vittu käteen!! saatanan paska
- mw2 hacker
osaan nämä hacksit ps3 mw2 ESIM: MOD MENU,WALHACK,MOONWALK,UAV JA AIBOT,PRESTIGE 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, jne. mun ps3 online ID .PAPU09nipsu
- MW2_Player
No kehtaisitkos antaa vaikka minulle MOD MENUN? ID on MW2_TrickPlayer..
- hakkeeeriii
www.mpgh.net
Sieltä löytyy varmaan kaikkii codeihin wh ja muuta - vac ja valve on pask
vac on sen verran perseestä että hackit voi koodata sellaisiin paikkoihin josta VAC ei osaa etsiä ja näin ollen et saa bannia
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki !
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki ! Lisätkää ps3 arttu_eronen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184