Mistäs sais call of duty modern warfaree semmosen wallhackin et näkee mist ne vihut tulee
CoD MW2 hack
12
411
Vastaukset
- rgtert56uyjhtfrh
semmonen hackki ainakin on kuin NÄKÖAISTI!!
- Xbox
Aika tyhmästi oot pistäny et mistäs sais mw2 wallhackin, kysy hakkereilt
- amerikkkan
PC:
- Lähes kaikki tehdyt koodit ja muut hackit ovat huomattavissa ja maksullisia PCllä. Steamia käyttäessä ja VACin päällä ollessa, banni napsahtaa aika varmasti. VAC toimii automaattisesti, ja jos ne bannit tulee - ne pysyy.
Eli ei ole suositeltavaa, jos PCtä käytät. - tsasi
mitä k call of duty modern varfare2 on?
- jooojoo1
Trolli tai Pelle, saat valita kumpi olet.
- nolo jätkä
vitun nolo paska jätkä jos et karttaa osaa kahtoo elä vittu pelaa mitään vaa vedä vaikka vittu käteen!! saatanan paska
- mw2 hacker
osaan nämä hacksit ps3 mw2 ESIM: MOD MENU,WALHACK,MOONWALK,UAV JA AIBOT,PRESTIGE 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, jne. mun ps3 online ID .PAPU09nipsu
- MW2_Player
No kehtaisitkos antaa vaikka minulle MOD MENUN? ID on MW2_TrickPlayer..
- hakkeeeriii
www.mpgh.net
Sieltä löytyy varmaan kaikkii codeihin wh ja muuta - vac ja valve on pask
vac on sen verran perseestä että hackit voi koodata sellaisiin paikkoihin josta VAC ei osaa etsiä ja näin ollen et saa bannia
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki !
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki ! Lisätkää ps3 arttu_eronen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004496511- 262481
- 2142400
- 1361697
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.136995Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu61869