Mistäs sais call of duty modern warfaree semmosen wallhackin et näkee mist ne vihut tulee
CoD MW2 hack
12
432
Vastaukset
- rgtert56uyjhtfrh
semmonen hackki ainakin on kuin NÄKÖAISTI!!
- Xbox
Aika tyhmästi oot pistäny et mistäs sais mw2 wallhackin, kysy hakkereilt
- amerikkkan
PC:
- Lähes kaikki tehdyt koodit ja muut hackit ovat huomattavissa ja maksullisia PCllä. Steamia käyttäessä ja VACin päällä ollessa, banni napsahtaa aika varmasti. VAC toimii automaattisesti, ja jos ne bannit tulee - ne pysyy.
Eli ei ole suositeltavaa, jos PCtä käytät. - tsasi
mitä k call of duty modern varfare2 on?
- jooojoo1
Trolli tai Pelle, saat valita kumpi olet.
- nolo jätkä
vitun nolo paska jätkä jos et karttaa osaa kahtoo elä vittu pelaa mitään vaa vedä vaikka vittu käteen!! saatanan paska
- mw2 hacker
osaan nämä hacksit ps3 mw2 ESIM: MOD MENU,WALHACK,MOONWALK,UAV JA AIBOT,PRESTIGE 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, jne. mun ps3 online ID .PAPU09nipsu
- MW2_Player
No kehtaisitkos antaa vaikka minulle MOD MENUN? ID on MW2_TrickPlayer..
- hakkeeeriii
www.mpgh.net
Sieltä löytyy varmaan kaikkii codeihin wh ja muuta - vac ja valve on pask
vac on sen verran perseestä että hackit voi koodata sellaisiin paikkoihin josta VAC ei osaa etsiä ja näin ollen et saa bannia
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki !
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki ! Lisätkää ps3 arttu_eronen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797