Mistäs sais call of duty modern warfaree semmosen wallhackin et näkee mist ne vihut tulee
CoD MW2 hack
12
454
Vastaukset
- rgtert56uyjhtfrh
semmonen hackki ainakin on kuin NÄKÖAISTI!!
- Xbox
Aika tyhmästi oot pistäny et mistäs sais mw2 wallhackin, kysy hakkereilt
- amerikkkan
PC:
- Lähes kaikki tehdyt koodit ja muut hackit ovat huomattavissa ja maksullisia PCllä. Steamia käyttäessä ja VACin päällä ollessa, banni napsahtaa aika varmasti. VAC toimii automaattisesti, ja jos ne bannit tulee - ne pysyy.
Eli ei ole suositeltavaa, jos PCtä käytät. - tsasi
mitä k call of duty modern varfare2 on?
- jooojoo1
Trolli tai Pelle, saat valita kumpi olet.
- nolo jätkä
vitun nolo paska jätkä jos et karttaa osaa kahtoo elä vittu pelaa mitään vaa vedä vaikka vittu käteen!! saatanan paska
- mw2 hacker
osaan nämä hacksit ps3 mw2 ESIM: MOD MENU,WALHACK,MOONWALK,UAV JA AIBOT,PRESTIGE 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, jne. mun ps3 online ID .PAPU09nipsu
- MW2_Player
No kehtaisitkos antaa vaikka minulle MOD MENUN? ID on MW2_TrickPlayer..
- hakkeeeriii
www.mpgh.net
Sieltä löytyy varmaan kaikkii codeihin wh ja muuta - vac ja valve on pask
vac on sen verran perseestä että hackit voi koodata sellaisiin paikkoihin josta VAC ei osaa etsiä ja näin ollen et saa bannia
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki !
- haluun mod menun
Antakaa joku mulle prestige hackki ! Lisätkää ps3 arttu_eronen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011