rakas. muisto jää.
Hyvästi
20
470
Vastaukset
- kepeästi kirjoitat
Itkettääkö tuo sanasi itseäsi yhtään?
- <3
Minä en ikinä sano rakkaalle hyvästi. Tosielämässä, jos on joskus pakko, käsi kädessä... enkä silloinkaan sano tuota sanaa
- yön pimeys
itkettäisi ellen olisi elänyt tätä todellisuutta jo kauan.
- sydämessä.
hyvästi rakas ,muistan sut aina
http://www.youtube.com/watch?v=j1bJPv59H3w&feature=related - _ajattelen sua_
ei tää voi mennä näin. sullakin on ikävä kun tälle palstalle kirjotat? nähdään ja selvitetään asiat! iso ikävä sua! ei hyvästi vaan näkemiin.....
- unessa .
onko tämä tapahtunut aijemminkin
- _ajattelen sua_
unessa . kirjoitti:
onko tämä tapahtunut aijemminkin
mikä "tämä"?
- hyvää yötä.
_ajattelen sua_ kirjoitti:
mikä "tämä"?
Tuli sellainen hetkellinen voimakas tunne ,en sanokkaan hänelle hyvästejä
vaan näkemiin. - now and always
Kyllähän sinä tiedät että minulla on sinua ikävä...
- _ajattelen sua_
hyvää yötä. kirjoitti:
Tuli sellainen hetkellinen voimakas tunne ,en sanokkaan hänelle hyvästejä
vaan näkemiin.me nähdään vielä... pian... ja ollaan niinku ennenkin
- Free at last
On Off On Off On Off. On se perkele kumma kun et osaa päättää. Jos kerran olen niin tunteeton ja kylmä, enkä rakkaudesta tiedä mitään. Olen myös sanojesi mukaan vitun idiootti ja läskikin, niin mitä hittoa ruikutat mun perään.
Mä olen vaa happy et vihdoinkin kaikki ohi ( jälleen kerran ). Sillä nyt se olen minä joka ei enää anna periksi, en anteeksi!! Elä elämäsi miten tahdot, mutta älä mua odota enää siihen kuuluvaksi. Pysy päätöksessäsi. HYVÄSTI!- .....
Kuka sulle selasta on kirjoittanut, en minä ainakaan:( Enkä ole aloittaja.
- Free at last
..... kirjoitti:
Kuka sulle selasta on kirjoittanut, en minä ainakaan:( Enkä ole aloittaja.
Tuo aloitus sopi vain täysin tämän hetkiseen tilanteeseeni. Juuri sanottiin mulle hyvästit koneen kautta. Tuttua juttua. Pari päivää menee niin jälleen ihminen ilmoittelee olemassaolostaan ja vuodattaa kyyneliä kun on niin ikävä ja kun niin rakastaa ja... ja... ja... Tuota samaa jatkunut niin pitkään jo. Jollen elä kuten hän haluaa ja tee mitä hän käskee niin johan on piru taas esillä ja minut haukutaan. Nyt oli jälleen hyvästien vuoro. Hohhoijakkaa. Rakastan häntä, jostain ihmeellisesti syystä jota en edes tiedä, miksi. Mutta siltikin en enää anna anteeksi. Tuntuu hyvältä tieto että kahleet on irroitettu ja voin aloittaa omaa elämää. Ikävä kyllä jää, mutta se helpottaa ajan myötä. :-)
- .....
Free at last kirjoitti:
Tuo aloitus sopi vain täysin tämän hetkiseen tilanteeseeni. Juuri sanottiin mulle hyvästit koneen kautta. Tuttua juttua. Pari päivää menee niin jälleen ihminen ilmoittelee olemassaolostaan ja vuodattaa kyyneliä kun on niin ikävä ja kun niin rakastaa ja... ja... ja... Tuota samaa jatkunut niin pitkään jo. Jollen elä kuten hän haluaa ja tee mitä hän käskee niin johan on piru taas esillä ja minut haukutaan. Nyt oli jälleen hyvästien vuoro. Hohhoijakkaa. Rakastan häntä, jostain ihmeellisesti syystä jota en edes tiedä, miksi. Mutta siltikin en enää anna anteeksi. Tuntuu hyvältä tieto että kahleet on irroitettu ja voin aloittaa omaa elämää. Ikävä kyllä jää, mutta se helpottaa ajan myötä. :-)
Siis jonkun muun viestimen kautta, ei tämän?
- Free at last
..... kirjoitti:
Siis jonkun muun viestimen kautta, ei tämän?
Niin. Edellisten hyvästien jälkeen hän oli kirjoittanut tänne--- minulle, miten kaipaa... Tunnistin hänet ja vastasin. Silloin vielä annoin anteeksi. Kun kohdattiin niin kysyin vielä oliko kirjoittaja hän niin hän myönsi. Aika hauska juttu, kyllä joskus toisen täältä voikin tunnistaa, jos ihmisen esim. kirjoitustavan tunnistaa. Nyt kun hyvästit jälleen jätti niin en ihmettelisi, jos aloittaja olisi hän. Eipä siinä välissä montaa minuuttia ollut.
Mutta antaa olla. Ei vain itse jaksa enää leikkiä. Hiekkalaatikkoaika kun ainakin jo minun osalta on taakse jäänyttä elämää. ;-) - .....
Free at last kirjoitti:
Niin. Edellisten hyvästien jälkeen hän oli kirjoittanut tänne--- minulle, miten kaipaa... Tunnistin hänet ja vastasin. Silloin vielä annoin anteeksi. Kun kohdattiin niin kysyin vielä oliko kirjoittaja hän niin hän myönsi. Aika hauska juttu, kyllä joskus toisen täältä voikin tunnistaa, jos ihmisen esim. kirjoitustavan tunnistaa. Nyt kun hyvästit jälleen jätti niin en ihmettelisi, jos aloittaja olisi hän. Eipä siinä välissä montaa minuuttia ollut.
Mutta antaa olla. Ei vain itse jaksa enää leikkiä. Hiekkalaatikkoaika kun ainakin jo minun osalta on taakse jäänyttä elämää. ;-)Miten hyvästit tapahtui, seurustelitte ilmiselvästi?
- Free at last
..... kirjoitti:
Miten hyvästit tapahtui, seurustelitte ilmiselvästi?
Seurusteltiin ja seurustelu loppui. Eikö silloin hyvästi usein sanota?
- .....
Free at last kirjoitti:
Seurusteltiin ja seurustelu loppui. Eikö silloin hyvästi usein sanota?
Näin on.
- -eiks vaan-
Niin, ajatusten siivin mietin tätäkin asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138