Tiedän

oikeasti

etten enää tapaa kaltaistasi naista, sinä spesiaali. Haluisin tähdätä amorin nuoleni sydämmeesi.

Olet tehnyt musta paljon tunteellisemman, rikkonut kuortani ja haavoituvankin. Haluisin koskettaa ihoasi, tuntea kosketuksesi,tiedän sen tuntuvan erillaiselta kuin kenenkään muun. Lupaan myös ettet unohda kosketustani, se jättää hellän jäljen ihollesi.

Mitä mahdat miettiä? Nukkumassa uskoisin. Jos edes unessa sinut näen, huominen päivä on taatusti parempi.

Hyvää yötä.

24

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29

Hyvää yötä sinulle, kuka sitten oletkin....

Nuo hellät sanat haluaisi niin moni kuulla.

Toivon että ne tavoittavat sen oikean......

Ei vain sanoina, vaan myös hellänä kosketuksena.

• Oikeesti..

kerro se hänelle, hän odottaa sanojasi

• Joku S jostain

Kosketustasi odotan minäkin. Hellästi koskettaa tahdon. Vain yksi pieni kysymys on esteenä, aloite, kumpi sen uskaltaa tehdä?

• oikeasti

Eikö mitään alotteita ole tehty?

Samalla paljastin vähän, vastaamaalla tähän.

• Joku S jostain
        oikeasti kirjoitti:

Eikö mitään alotteita ole tehty?

Samalla paljastin vähän, vastaamaalla tähän.

On tehty sellainen pieni kutsu josta hän sitten kieltäytyi.

• oikeasti
        Joku S jostain kirjoitti:

On tehty sellainen pieni kutsu josta hän sitten kieltäytyi.

Ei ole sinulle sitten.. vaikeaa päästää irti.

http://www.youtube.com/watch?v=Ml9MSNyqehw

• Joku toinen S
        oikeasti kirjoitti:

Pitäisikö tuon kappaleen merkitä jotain, vai sanoitusko vain sopii tilanteeseesi? Sanoisin että olen tehnyt aloitteen, ehkä parikin.

• oikeasti
        Joku toinen S kirjoitti:

Pitäisikö tuon kappaleen merkitä jotain, vai sanoitusko vain sopii tilanteeseesi? Sanoisin että olen tehnyt aloitteen, ehkä parikin.

Merkitsee, tässä tilanteessa vaikea vastata. Muistuttaa ainakin. Kuvaa se tilannettakin.

• oikeasti
        oikeasti kirjoitti:

Merkitsee, tässä tilanteessa vaikea vastata. Muistuttaa ainakin. Kuvaa se tilannettakin.

ei siis sanatarkasti.

• oikeasti
        oikeasti kirjoitti:

ei siis sanatarkasti.

Ei olla oltu missään lähikontakstissa, suudelmista puhumattakaan. Kosketettu on, asiallisisa merkeissä.

• Joku S jostain-ALKUP
        oikeasti kirjoitti:

Vastaus Alkuperäiseltä Joku S jostain, joku "toinen Joku S jostain" vastaili puolestani.

Aloitteita ei ole tehty, sellaisia jotka lasketaan aloitteeksi. Yhdessä on kyllä puuhattu pieniä juttuja muttei varsinaisesti vapaa-ajalla. Eilen kosketit minua vahingossa ohimennen ja tuntui kuin olisin sulanut. Minusta ei tarvitsi kyllä päästää irti, sinun olen jos vaan haluat minut ottaa omaksesi.

Mietin uskaltaisinko laittaa sen tekstarin ja kysyä jotain. En tiedä onko minusta naista siihen, toivon että on. M:lle menee.

• oikeasti
    • eiolleethyviä biisej

Ai oliko tuo amorin nuoli vihje?..Montako kirjainta on nimessäsi ja hänen nimessään?

• Siitähän voi laskea.

Monta kirjainta on Petrissä, monta Sadussa?

• eiolleethyviä piisej
        Siitähän voi laskea. kirjoitti:

Monta kirjainta on Petrissä, monta Sadussa?

No Arvelinkin että on joku Satu tai Sari, mutta kannattaako täällä huhuilla, enpä usko että löydätte toisenne täältä.

• höh,

Sä olet taas amorin nuoleja ampumassa täällä

• lopeta jos et livenä

Jotenkin ihmettelen...tällaisia viestejä hukkaat tänne. Pelkkää ajanhukkaa. Kukaan ei tiedä kenelle viesti menee...todella typerää

• kuin myös...

samaa mieltä.

• kenelle.

Luulen mutta en tiedä, enkä viisi kysyä. Et myöntäisi vaikka tiedän tunteesi

• SnowPatrol

"All that I am / All that I ever was / Is here in your perfect eyes / They´re all I can see"

Hyvää yötä

• seppochuu3333

ja sähän lähdet slaikka suussa sillalta alas

Ps. VITUN HOMO

• yks S

mä oisin ainakin ihan otettu jos joku mulle tollasen viestin laittas,oikeasti
      -s- :)

• Ihaninta, mitä

olen vähään aikaan lukenut

• Syvä kosketus puree

Aloittajan viesti veisi jalat alta ihan täysin, jos sen livenä silmiin katsoen sanottaisiin tälle naiselle.

Joten jos ei pelästy seuraamuksista, kuiskaamaan ja sanomaan rakkaimmalleen. Varmasti lämmittää sisintä myöten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe