Kuitti Kalevan boikotille

Vastaveto

Meidän kaikkien kannattaa jatkossa boikotoida vl-omisteisia yrityksiä!

Kuitti Kalevan boikotille.

12

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talo 2009

Näin olen tehnyt jo vuosia. Vaikeutena tosin on ollut se, että vl-omisteisuus täytyy selvittää milloin milläkin tavalla. Olisi hyvä palvelus hankkeelle, jos esim. sosiaalisessa mediassa olisi päivitettävä lista näistä yrityksistä kautta maan.

• Tuossa on ideaa

**Olisi hyvä palvelus hankkeelle, jos esim. sosiaalisessa mediassa olisi päivitettävä lista näistä yrityksistä kautta maan.**

Hyvä ajatus.

• Ainahan voi kysyä jo
        Tuossa on ideaa kirjoitti:

**Olisi hyvä palvelus hankkeelle, jos esim. sosiaalisessa mediassa olisi päivitettävä lista näistä yrityksistä kautta maan.**

Hyvä ajatus.

Ainahan voi kysyä jo kaupan ovella, että onko tämän liikkeen omistajina vanhoillislestadiolaisia ja sitten kääntyä pois, jos pedofiliaa suosiva lahko on yrityksen aatetaustana. Samalla tavalla voi ottaa asiasta selvää myös rakennusalan yritystä kilpailuttaessa.
        Vanhoillislestadiolaisuus on levinnyt eräänlaisena saastana myös etelään aivan pääkaupunkiseutua myöten, joten tarkkana saa olla kaikkialla Suomessa, eli ei pelkästään Oulun seutu ole varoalueena.
        Tällainen boikotti on täysin asiallinen tapa ilmaista mielipiteensä siihen välinpitämättömyyteen, jota vanhoillislestadiolaisuudessa osoitetaan ihmisoikeuksia ja lähimmäisten kunnioittamista kohtaan. Ilmeisesti vain pedofiileja halutaan suojella.

• Olen aiemmin vastustanut tällaista. Olen ollut sitä mieltä, että työnteko ja yrittäminen on pidettävä erillään hengellisistä asioista.

Vanhoillislestadiolaisten käynnistämän Kalevan boikotin jälkeen olen muuttanut mieleni tässä asiassa.

• joskususku

Ajattelin tilata Kalevan. Tämä on minun vastavetoni.

• joskususku

Tilasin myöskin.

• Ent.Kotmaan tilaaja

Joo, minä kans.

• hiekkalaatikolla

Boikotoikaa junia. Ostakaa lippu, mutta elekää menkö.
      Kyllä VR on harmissaan.

• Just!

Hyvä ohje vanhoillislestadiolaisille.

• kun kaupan

ovella täräyttää "jumalan terveen" saamatta vastausta vaan hämmästyneen katseen .. voikin jatkaa asiointia

aikoinaan pantiin siistein kaveri oulussa nahkatakkiliikkeeseen ja "jumalan terveellä" saatiin 15% alennus - eli toimii noinkin päin ;D tosin valikoima ei ollut kovin maailmallinen mutta duunaamalla niiteillä yms kelpasi

• Kysymysmerkkinä

Yhä vaan ihmetyttää tuo vl:ien vihanpito tavallisia ihmisiä kohtaan. Onko se raamatunmukaista ja ns. kristillisten arvojen mukaista? No ilmeisesti näin on tarkoitettu. Tulee vaan mieleen poika joka pissaa omille kengilleen tai tyyppi joka sahaa oksaa jolla istuu puussa.

• vihtahousunvihaama

Ootkohan käsittänyt vihanpidon oikein? Lueppa tätä palstaa niin huomaat näiden "tavallisten" ihmisten suorastaan elävän vl-vihasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe