kokemuksia etukäteen varatusta taxista?

Pariisiin 1.kertaa

Eli ollaan menossa syyskuussa Pariisiin ja majoitutaan ihan disneylandin vierustalle. Lapsien, rattaiden, laukkujen jne. kanssa ei jakseta lähteä lennon jälkeen illalla pyörimään jonnekin juna-asemalle, vaan otetaan etukäteen varattu "shuttle" kentältä hotelille.

Olisi kiva kuulla hyviä ja niitä huonojakin kokemuksia eri kuljetusfirmoista, kun tuosta tarjonnan paljoudesta on vaikea valita. Firman pitäisi kuitenkin olla luotettava eli siellä silloin, kun sovitaan sekä sovitut lastenistuimet mukanaan.

4

424

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

Ainoa yllätys oli, että olisivat ottaneet maksun mielummin rahana kuin kortilla. Minulle jäi kuva, ettei taksissa ollut nettiyhteyttä, jolla varmistaa kortti.

Olen muutamaan kertaan ihmetellyt taksien reitinvalintoja. Kun niitä sitten vertaa ruuhkatiedotteisiin, olen ymmärtänyt syyn.

• Pariisissa asustava

Olen itsekin harmitellut muutamaan otteeseen sitä, etteivät taksit tahdo ottaa vastaan maksua kortilla. Siihen on tutun kuskin mukaan kaksi syytä: korttipääte on kallis investointi, siksi sitä ei ilmeisesti kerta kaikkiaan ole vielä kaikissa autoissa. Toisekseen, jokaisesta korttimaksusta koituu kuluja taksille, joten ymmärrettävästi he yrittävät niitä välttää. Niinpä olen usemmankin kerran pysähtynyt perillä lähimmän pankkiautomaatin kohdalla - tai varautunut käteisellä jo ennen matkaa.

Reiteissä sanoisin, että kannattaa yleensä luottaa kuskiin. Poikkeuksia toki varmasti on, mutta itselleni on osunut yleensä kuskeja, jotka ovat hyvin selvillä ruuhkista, mielenosoituksista ym. reitteihin vaikuttavista seikoista. Ennen matkaa voit ehdottaa kuskille toivomaasi reittiä, jolloin kuski sitä noudattaa (jos niin haluat).

• Hienot helmat

Meillä hyvää kokemusta SuperShuttlesta (http://www.supershuttle.fr/en/). Maksettiin luottokortilla etukäteen varattaessa. Ja koska lento tuli niin myöhään niin mihinkään ei tarvinnut soitella, vaan kävelimme suoraan sille paikalle mikä oli mainittu. Taksi tuli parin minuutin odottelun jälkeen. Olimme ainoat kyydissä. =D

Ensimmäisellä Pariisin matkallamme olimme varanneet Paris Shuttle Servicen kautta (http://www.parisshuttleservice.com/). Sekin olisi ollut sellainen missä ei tarvitse soitella, mutta taksia koskaan kuulunut. ??
      Itseasiassa mitään varausta ei koskaan tullut sähköpostiini ja vaikka laitoin asiasta vielä viestiä sivujen kautta, siihenkään ei vastattu. Eli näiden seikkojen takia, emme odotelleetkaan mitään tuntia taksin saapumista vaan hyppäsimme tavalliseen taksiin.

• palvelupelaa

MOI!!
        me olemme käyttäneet tätä:
        http://www.askshuttle.com/
        Ei tarvitse maksaa etukäteen, varata vaan ja kuski odottaa kentällä nimilapun kera. maksu perillä.Tilataksi ollaan otettu että mahtuu kaikki nelhä ja laukut kans. Luulen että mahtuu myös lastentarvikkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      253
      2105
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1224
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      21
      1161
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      776
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      716
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      695
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      214
      648
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      51
      495
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      458
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      442
    Aihe