rintojen patit

diidun

Säikähdin tosissani muutama päivä sitten kun yön hämärässä erotin rinnoista sellaisia pikkurillin pään kokoisia patteja siellä täällä. Viikkoja nyt 35. Ilmeisesti liittyy maidontuotantoon, ajattelin näin.

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys vai ilmoitus

      Täältähän tuohon parhaan vastauksen saa,mitä ne on,vai oliko tuo edes kysymys, vai ilmoitus vain meille kaikille tänne että sulla on utreissa patteja.
      Toisaalta,tuo oli erittäin valaiseva tieto meille kaikille,ilman tuota tietoa olisi tuskaista elää.

    • diidun

      Kiitos vaan oikein paljon vastauksestasi, ilmeisesti ei ole paljolla järjellä sinua sinunattu, osanottoni, LÄHINNÄhän tämän palstan tarkoitus on kysellä ihmisten kokemuksia asiasta,joskos olis joku törmännyt samaan asiaan, ei niinkään saada patologin lausuntoa pateistani, vai mitä. Sen varmaan älykkäimät ihmiset jo ymmärtävätkin.
      On se hyvä, että on näitä nettisaitteja, niin saa sinunkin kaltaiset psyykkisesti stressaantuneet purkaa paineitaan, tiedäkö että on olemassa ihan ilmaisia psykiatrista apua tarjoavia paikkoja saatavilla joka pitäjästä, jos ei sitten satu asumaan jossain sivistyksen ulkopuolella (jossa oletan sinun asuvan moukkamaisesta käyttäytymisestäsi päätellen). Kannattaa nyt ensitilassa hakeutua apua saamaan, ennen kuin alat tappamaan lähimmäisiäsi. Vai onko vaivasi kuitenkin hormonallisella puolella, lapseton? Mies ei halua lasta? No niihiniki vaivoihin on omat lääkkeensä, tai vaikka ihan jakkara ja pala vahvaa köyttä???

      • IHME HÖPÖTTÄJÄ

        kukahan se tässä skitsoaa.. aikamoiset tekstit ja äiti-ihmiseltä. Onnea lapsenkasvatukseen!


      • diidun
        IHME HÖPÖTTÄJÄ kirjoitti:

        kukahan se tässä skitsoaa.. aikamoiset tekstit ja äiti-ihmiseltä. Onnea lapsenkasvatukseen!

        Hellanduudelisdei. Sitä kuule yleensä elämässä saa mitä tilaa, että älä tule tänne jakeleen elämänviikauksias, tai ainkaan mulle.


    • tdijkdt76yij

      ...eihän sulla ollu tuossa mitään kysymystä, toteamus vain..?

    • Ei huolta

      Itsellä rv 36. Rintoihin ilmestynyt raskausaikana muutamian patteja/nystyröitä. Kertomuksesi perusteella patit vaikuttavat ihan samanmoisilta kuin minulla. Ne ovat ihan raskauteen kuuluvia. Ei kannata huolestua. Nämä nystyrät tulevat ylensä nännin ympärille, se mitä merkitystä niillä on niin siitä minulla ei ole hajua :)

    • Ne on mitä todennäköisimmin suurentuneita maitorauhasia, eli rinnat valmistautuu maidon tuottamiseen, eli ihan normaalia. :)

    • diidun

      saa täältä näköjään ihan järkeviäkin vastauksia, kiiiiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe