Säikähdin tosissani muutama päivä sitten kun yön hämärässä erotin rinnoista sellaisia pikkurillin pään kokoisia patteja siellä täällä. Viikkoja nyt 35. Ilmeisesti liittyy maidontuotantoon, ajattelin näin.
rintojen patit
8
306
Vastaukset
- Kysymys vai ilmoitus
Täältähän tuohon parhaan vastauksen saa,mitä ne on,vai oliko tuo edes kysymys, vai ilmoitus vain meille kaikille tänne että sulla on utreissa patteja.
Toisaalta,tuo oli erittäin valaiseva tieto meille kaikille,ilman tuota tietoa olisi tuskaista elää. - diidun
Kiitos vaan oikein paljon vastauksestasi, ilmeisesti ei ole paljolla järjellä sinua sinunattu, osanottoni, LÄHINNÄhän tämän palstan tarkoitus on kysellä ihmisten kokemuksia asiasta,joskos olis joku törmännyt samaan asiaan, ei niinkään saada patologin lausuntoa pateistani, vai mitä. Sen varmaan älykkäimät ihmiset jo ymmärtävätkin.
On se hyvä, että on näitä nettisaitteja, niin saa sinunkin kaltaiset psyykkisesti stressaantuneet purkaa paineitaan, tiedäkö että on olemassa ihan ilmaisia psykiatrista apua tarjoavia paikkoja saatavilla joka pitäjästä, jos ei sitten satu asumaan jossain sivistyksen ulkopuolella (jossa oletan sinun asuvan moukkamaisesta käyttäytymisestäsi päätellen). Kannattaa nyt ensitilassa hakeutua apua saamaan, ennen kuin alat tappamaan lähimmäisiäsi. Vai onko vaivasi kuitenkin hormonallisella puolella, lapseton? Mies ei halua lasta? No niihiniki vaivoihin on omat lääkkeensä, tai vaikka ihan jakkara ja pala vahvaa köyttä???- IHME HÖPÖTTÄJÄ
kukahan se tässä skitsoaa.. aikamoiset tekstit ja äiti-ihmiseltä. Onnea lapsenkasvatukseen!
- diidun
IHME HÖPÖTTÄJÄ kirjoitti:
kukahan se tässä skitsoaa.. aikamoiset tekstit ja äiti-ihmiseltä. Onnea lapsenkasvatukseen!
Hellanduudelisdei. Sitä kuule yleensä elämässä saa mitä tilaa, että älä tule tänne jakeleen elämänviikauksias, tai ainkaan mulle.
- tdijkdt76yij
...eihän sulla ollu tuossa mitään kysymystä, toteamus vain..?
- Ei huolta
Itsellä rv 36. Rintoihin ilmestynyt raskausaikana muutamian patteja/nystyröitä. Kertomuksesi perusteella patit vaikuttavat ihan samanmoisilta kuin minulla. Ne ovat ihan raskauteen kuuluvia. Ei kannata huolestua. Nämä nystyrät tulevat ylensä nännin ympärille, se mitä merkitystä niillä on niin siitä minulla ei ole hajua :)
Ne on mitä todennäköisimmin suurentuneita maitorauhasia, eli rinnat valmistautuu maidon tuottamiseen, eli ihan normaalia. :)
- diidun
saa täältä näköjään ihan järkeviäkin vastauksia, kiiiiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406