hei,osaatteko sanoo et millanen porrastie 6 on lapsiperheelle asua? en ole itse alkuperäinen jyväskyläläinen,mutta asunut täällä 8 vuotta,ristonmaalla,nenäiniemessä ja kuokkalanpellolla ja pohjanahossa.jos esim.niihin vertaa niin kannattaako muuttaa?
myllyjärvelle muuttamassa?
4
213
Vastaukset
- talonmies.,.
Eipä kannata Jyväskylään jäädä. Tuu mielummin Kuopioon, ni saat paremman vastaanoton. :)
- sjdyre
Ai sinne missä vastataan että "voipi olla mutta voipi olla että ei ookkaa"!
Pari kertaa olen asioinut savolaisen kiinteistövälittäjän kans ja hermot meinas mennä kun ei ottanut selvää mitä tämä kiinteistövälittäjä oikein tekee ja tahtoo, se puhe ja vastaukset yms on sellaista kiemurtelua ja kaartelua että ei juma....kyllä tuollaisissa virallisissa asioidenhoidoissa ei pidä alkaa kiertelemään ja kaartelemaan ja kiemurtelemaan kuin mato koukussa..sekin että tein tarjouksen eräästä kiinteistöstä ja eikös tämä välittäjä alkanut huudattamaan hintaa..soitti eräälle joka myös oli tehnyt tarjouksen että maksatko vielä enemmän, ei kiinteistökaupassa noin toimita vaan myyjä päättää minkä tarjouksen hyväksyy, eikä välittäjä saa siinä välissä toimia meklarina kännykkä kourassa.
- miäl
Heippa!
Itse asuin Myllyjärvellä Kynnystiellä pari vuotta. Tuttavani asuivat naapurissa Porrastiellä, joten vietin siellä paljon aikaa myös. Koskaan en kohdannut mitään outoa, ihmeellistä, jännää tai pelottavaa. En yö- enkä päiväsaikaan. Liikuin alueella paljon myös yksin, esim. iltauinneilla Myllylammella. Käytin myös julkista liikennettä, eikä meno ollut bussissakaan koskaan muita linjoja rauhattomampaa. Sinuna muuttaisin Myllyjärvelle vailla turhaa huolta. Ikäviä asioita voi tapahtua missä vain, jos huono tuuri käy. Kivaa kesää! - samaa aluetta
jokos oot muuttanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424