PAPERINAISILLE PATSAS ?

Salla-Eväs-Hakki

Olen paperimiehen vaimo ja siis PAPERINAINEN .

Me paperinaiset olemme kaltoin kohdeltuja ja kaiken nähneitä naisia jotka jo 1900-luvun alussa s eisoimme miehiemme --PAPERIMIEHIEMME -- rinnalla kuin pulut kauppatorilla.

itse olen tullut tänne Kaipolasta jossa on vahva paperintekemisen kulttuuri ja osaaminen.

Mieheni " maha-Taneli " ( joksi häntä leikillisesti kutsun ) on vanhanliiton paperimies ja aloitti kemissä rässipoikana jo v 1968 ja on siitä asti tienannut meille kaiken suuren omaisuuden.

Mutta omaisuuden haltijana MINÄ: Salla Eväs-Hakki olen tehnyt pitkän ja tressaavan päivätyön ja edustan niin muodoin paperimiesten vaimojen aatelia.
Siksi me yhdityneet PAPERI-SISKO ry vaadimme ,että Imatran teollisuus- vaikuttajat pystyttävät meille paperinaisille patsaan ja rahoittavat siitä aiheutuneet kustannukset.

patsaan muotoa ja sijoituspaikkaa emme halua määritellä , mutta ajankohta voisi olla jo ensivuoden Imatran-Päivän aikaan..

kunnioittaen: Salla Eväs-Hakki
paperi-siskot ry p:sta

siht.

13

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hml ytt

Imatra! Onkohan teillä imatralaisilla tullut venäjän puolelta jotain myrkkyjä, jotka ovat vaurioittaneet aivoja? Jutut suunnilleen salattujen elämien tasoa, eli karmeeta paskaa.

• paperimies Timo

Pidä sinä tollo naamasi kiinni kun ei olla mitään kysytty ja vaikka kysyttäisiinkin niin silti ; puhut ja kirjoitat vasta vuoden päästä siitä kun olet saanut siihen luvan ( harkinta-aika )

• läskimaha

Kannatetaan! Onhan paperinaiset imatran silmän ilo ;)

• Vihta Raappana Stora

Paperinaiset on hoikaa ja kaunista rotua ! Ja paperimiehen lesket on YLI- vetoja

• luottamusmies?

paperinaiset on kuin tiikerit.

• Celluloid Heroes

Pitäiskö se patsas olla kartongista vai onko sillä asialla niin väliä?

• kuivapää

Pinkopahvia tai aaltopahvia, mutta sopivissa paikoissa kuumahierreselluloosaa, vai mitä se oli. Märässä päässä viskoosiretonkia.

• T.ri ELO
        kuivapää kirjoitti:

Pinkopahvia tai aaltopahvia, mutta sopivissa paikoissa kuumahierreselluloosaa, vai mitä se oli. Märässä päässä viskoosiretonkia.

haaranperissä saa calibrointi olla alle ohjearvion,,, ( heikko kuntoisia takakamari silinterimiehiä varten ! ) ..ettei vaan tulisi estoja ?

• piia hylkyrulla

Jos tässä aletaan patsaita pystyttelemään niin PULPPERIN-naiset vaati ehdottomasti omansa ja sijoitus paikkana koskipuisto Inkeri-patsaan välittömään läheisyyteen ,sillä polpperi tarvitsee vettä.............?

Tässä Coza Nosta Kaukopään os.

• pyykkäri mummo

Just niin !

• wanha paperiukko

paperienkelit oli Tampella Jytky ! v 1950

• Nosta Cona

Jos tässä aletaan patsaita pystyttelemään niin PULPPERIN-naiset vaati ehdottomasti omansa ja sijoitus paikkana koskipuisto Inkeri-patsaan välittömään läheisyyteen ,sillä polpperi tarvitsee vettä.............?

Eikö vieläkään ole patsasta noussut? cona Nosta??

• steelmän

Paperimiehet/naiset ovat lauseen mukaan PAPERIA Toista ollaan me metalli miehet, silkkaa terästä. Vedetään paperi porukkaa turpaan että lätinä käy. Kato kun voimaa on ja paljon.
      Paperi nössöt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe