eli luin että jo vklla 14 voi selvittää sukupuolen. Missä kysyn minä?
ultrassa ei vielä näy (?)
koskas alkaa myös potkut tuntumaan tai siis että jotain on mahassa :)?
sukupuoli selville,missä?
6
202
Vastaukset
- pian mamma
Me saimme tietää sukupuolen rakenneultrassa viikoilla 20 4.
Ja ensimmäiset liikkeet alkoivat tuntua tuossa rv 18 3 pieninä hipaisuina =) Ja siitä ne sitten aika nopeasti voimistuivat, jo tuossa rv 21 paikkeilla alkoivat tuntua jo ulkopuolellekin kun kättä piti masun päällä =) - labalabaduu
Itse olen miettinyt samaa kuin sinä ap, jos mahd.selvittää sukupuoli jo vklla 14,mutta ei ultrassa niin missä sitten?
On pitkä aika odottaa rakenneultraa,meillä se vklla 23 ja nyt olen vklla 13. - jhkajhbvdkah
Ennen rakenneultraa saatetaan tarvittaessa tehdä lapsen kromosomipoikkeamien selvittämiseksi istukkabiopsia tai lapsivesipunktio, jolla voidaan selvittää myös lapsen sukupuoli, mutta nuo on toimenpiteitä joihin liittyy riskejä (mm. keskenmenon riski) niin eipä niitä sukupuoliuteliaisuuden tyydyttämiseksi toivottavasti missään tehdä.
- rv 37
Odottavan aika on pitkä, mutta eiköhän se odotus sitten palkita siellä rakenneultrassa :) Ja ainahan voi tehdä veikkauksia mahan muodosta ja muista oireista.
- ItsekinHoitajatar
Me saatiin tietää vasta ultrassa vkolla 32. :) Aluksi paloin halusta tietää, kun olin varma, että kaikenmaailman "oireiden" perusteella on tyttö. No eipäs ollutkaan sitten. Mutta pidä jännitys, ehdit vielä saada sen selville myöhemminkin. :)
- ---pirrrrrre---
Se selviää 100% varmuudella sitten kun vauva syntyy. Eihän se ultrassakaan tiemmä 100%varmaa ole. Ja mikä ihmeen hengenhätä sen asian selvittämisellä on. Pääasia että vauva on terve ja kaikki menee muuten hyvin. Kyllä se sukupuoli sitten synnytyssalissa viimeistään selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626