pyörimisen ja hyörimisen jälkeen olen aivan addiktoitunut suhun J. Joka ikinen päivä pyörit mun mielessä. Aamulla herätessä ja illalla nukkumaan mentäessä. Töissä ja vapaalla. Oikeastaan aina! Haluaisin niin vielä kerran katsoa sua kunnolla silmiin. Sillä tavalla läheltä, ilman jännitystä tai pelkoa. Saanhan vielä joskus tehdä niin?
Kaiken tämän kiertämisen ja
17
908
Vastaukset
- Jiiiiiiiiiiiiiiiiiii
heti saat katsoa kun otat yhteyttä.
- Jii(m)........
Kerro ketä Jiitä haluat katsoa vielä silmiin?? Minä haluaisin vielä joskus katsoa erästä naista.........sellaista upeaa, jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen......kunnolla silmiin, suudella ja rakastua:)
Eli kerro kuka J kyseessä? - 08:lta myös
08-alueelta jos olet, voidaanko nähdä vaikka kahvien merkeissä hu 15.30.
Tuo muutama vuosi tuntuu niin kaihoisan tutulta. - J(m)
Ihan milloin vaan. Johan tätä on odotettu ;p
- (nainen)
Missä päin odottelet?
- t M....
R:lle sama juttu :)
- just miiii
03 alueella.
- shiiiieeet
No voihan venäjä
- kaartelija.
Arvaa vaan olenko minä halunnut tuota jo pitkään..
- minä myös...
:)
- *'*'*
minä myös.....
- j...
Muutama päivä voidaan joutua vielä venaa..en vastaa sit katseen seurauksista.....
- hmm :)
Mistä seurauksista? Tahtoo tietää... :)
- j...
hmm :) kirjoitti:
Mistä seurauksista? Tahtoo tietää... :)
Suuri vaara,ettei jää pelkkiin katseisiin..ja sillä taas saattaa olla erittäin pitkäkestoiset seuraukset..tosi kuumat ja lempeät tosin
- just miii
j... kirjoitti:
Suuri vaara,ettei jää pelkkiin katseisiin..ja sillä taas saattaa olla erittäin pitkäkestoiset seuraukset..tosi kuumat ja lempeät tosin
Sen riskin voin kyllä ottaa ;)
- Jo vain
Katselin eilen kateellisena tuijotuskilpailuanne.
- up up up
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827