kertonut heti että olet varattu?
Mikset
14
505
Vastaukset
- että näin...
toisinaan jotkut varatut tykkäävät leikkiä heistä kiinnostuneen ihmisen tunteilla.
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Varattujakin on monenlaisessa suhteessa olevia. Aina ei ole niin helppoa erota heti vaikka suhde ei enää toimisikaan. Niin monet asiat vaikuttavat päätöksiin esim. jos lapsia. Onnettomassa suhteessa oleva voi olla kiinnostunut jo muista.
- don't get it
No miksi sitä ei voi kertoa heti? kyllä varmaan jokainen aivoilla varustettu ihminen ymmärtää jos toinen on suhteessa joka ei toimi tai muuta. Kertomatta jättäminen on perseestä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Joo,pitäshän tuollainen kertoa heti pikimmiten.
Ei kukaan, joka on suhteessa (seurustelu, avo- tai avioliitto) pane heti poikki, kun ensimmäisen kerran tapaa jonkun. Monesti suhde on ajan myötä väljähtynyt, mutta on jumiuduttu tuttuun ja turvalliseen. Monesti myös uusi suhde tulee olemaan se paras kaikista, uusioperheitähän on pilvin pimein. Kaikki niistä eivät tietysti toteudu niin kuin oli toivotti eli ole parempia kuin entiset.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä henkilökohtaisesti, että en edes haluaisi tutustua kehenkään varattuun. Eri asia sitten, kun ero on virallista ja aikaa on kulunut niin kauan, että uusi suhde ei olisi nk. laastarisuhde.- mietihän tätä
Anna-Irmeli kirjoitti:
Ei kukaan, joka on suhteessa (seurustelu, avo- tai avioliitto) pane heti poikki, kun ensimmäisen kerran tapaa jonkun. Monesti suhde on ajan myötä väljähtynyt, mutta on jumiuduttu tuttuun ja turvalliseen. Monesti myös uusi suhde tulee olemaan se paras kaikista, uusioperheitähän on pilvin pimein. Kaikki niistä eivät tietysti toteudu niin kuin oli toivotti eli ole parempia kuin entiset.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä henkilökohtaisesti, että en edes haluaisi tutustua kehenkään varattuun. Eri asia sitten, kun ero on virallista ja aikaa on kulunut niin kauan, että uusi suhde ei olisi nk. laastarisuhde.Tutustuahan voi,mutta suhteen aloittaminen on toinen juttu :))
katsos ystävyys on kultaakin kalliimpaa - minä olen typerys
mietihän tätä kirjoitti:
Tutustuahan voi,mutta suhteen aloittaminen on toinen juttu :))
katsos ystävyys on kultaakin kalliimpaaOnhan se, ja vain typerys kieltäytyy ystävyydestä vaikka oikeasti haluaisikin sen olevan niin..
- .
En ollut varattu.
- hännällinen heikki
Muuten en voisi solmia suhteita vieraisiin naisiin. Aluksi kannattaa vältellä aihetta, sitten täytyy kertoa että on eroamassa parhaillaan tai ainakin että suhde on enää pelkkää kulissia.
Kun naisen on saanut koukutettua, voi totuus paljastua hiljalleen tiettyyn pisteeseen saakka, eikä siitä ole enää edes haittaa.- no lies
sehän se vasta haittaa, kun saa tietää että olet valehdellut :P
silloin kun puhuu ja tekee niin kuin asiat oikeesti on, kertoo se sun luotettavuudesta eli jos pidät tollasen asian salassa voi sulla olla muutakin salattaa..... - hännällinen heikki
no lies kirjoitti:
sehän se vasta haittaa, kun saa tietää että olet valehdellut :P
silloin kun puhuu ja tekee niin kuin asiat oikeesti on, kertoo se sun luotettavuudesta eli jos pidät tollasen asian salassa voi sulla olla muutakin salattaa.....Voi muru, olen pahoillani, mutta naiset uskovat ihan kaiken sen mitä he haluavat kuulla! Olin vain rehellinen tuossa edellisessä viestissäni. Ehkä miinuspeukut ovat tullet muilta miehiltä.
Toisiin naisiin jaksaa panostaa aivan erilailla kuin vakituiseen kumppaniin. Toiselle naiselle voi tarjota jatkuvaa hemmottelua ja juhlaa. Arkea ei tule, kun ei tapaa liian usein. Taika, jännitys ja ihastumisen tunne säilyy pitkään!
- ??
Onko täällä uskoteltu että olisi ollut varattu? Ei ollut kumpikaan eikä kukaan.
- ...
En ole varattu, enkä ole antanut ymmärtää, että olisin saatavilla.
En tuo kotiasioita töihin.
Olen työkavereille asiallisen kohtelias ja thäts it - Ei mitään kivaa..
Tietäsitpä mitä on olla tällasessa tilanteessa, ei tosiaan mitään herkkua.Pää tuntuu räjähtävän vielä joku päivä. Jokainen haluaisi sen yhden ihanan rakkaan. Ainakin minä. Kun vaan osais lopettaa vanhan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261