Lukekaapa jälleen perussuomalaisten viisaita ajatuksia:
http://mikkokangasoja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/66240-homous-lahtee-hoitamalla
Rakastan suomalaisia naisia
8
177
Vastaukset
- PsykoLoogista
Kyseisellä henkilöllä ei ole mitään käsitystä nykypsykologiasta. Ihmisen psyykkinen kehitys ei ole mitenkään suoraviivaista taikka selkää. Päinvastoin. On naurettavaa lukea tälläistä sontaa, kirjoitin viime kevään YO-kirjoituksissa psykologian arvosanalla E, joten enköhän tiedä jotain.
Ja homous ei näy päällepäin. Monet homoista näyttävät ihan samalta kuin muutkin miehet.
Psykopatialla ei ole mitään tekemistä homouden kanssa ja sen synty johtuu aivan eri aivoalueiden toiminnasta.
Ja noi hihhuleiden aivopesu-eheytymishoidot on suorainasta henkistä väkivaltaa ja perustuvat täysin ihmisen syyllistämiseen. Kyllä ihminen voidaan pelotella kätkemään osa persoonastaan, mutta se ei ole tervettä. On ne homot sitten pelottavia mörköjä, kun niistä pitää jatkuvasti keksiä jotain fiksua kirjoitettavaa.
No mutta, mikä hom-, siis pahan, tappaisi?- PsykoLoogista
Homosta on yhtä helppo "tehdä" hetero kuin umpiheterosta homo. Eli melko lailla mahdotonta.
- O_o o_O
niinpä niin...kai xD
- Mikähän siinä on?
''Homosta on yhtä helppo "tehdä" hetero kuin umpiheterosta homo. Eli melko lailla mahdotonta.''
Kyllä minä vaan olen toista kuullut. Joku nuorempana hetero ollut löytää itsensä myöhemmin homona. Miksi ei toisin päin?
Ehkä pitäisi myös alkaa miettiä homouden syitä. Mikä aiheuttaa homoutta? Miten sitä voi hoitaa?- PsykoLoogista
No homous johtuu nykyisen tiedon mukaan sikiön aivokemiallisen toiminnan poikkeavasta kehityksestä.
Ihmiset voivat monesta syystä (esim. syyllisyys, pelko syrjinnästä) valehdella itselleen olevansa jotain muuta mitä ovat. Ja seksuaalisuus on monimutkainen ja monimuotoinen asia.
Mielestäni homoja ei pidä koittaa muuttaa heteroiksi. Se on mielestäni eettisesti väärin.
- perus hetero
Perussuomalaisten on syytä olla ylpeitä miehuudestaan ja näistä miehisistä ajatuksistaan. Itsekin olen miettinyt, että mikä aiheuttaa homoutta, ja miten sitä voisi hoitaa. Hyvä, jos asia saadaan tulevaisuudessa selville.
- native Finn
Tuossa yksi asia, mitä _välttämällä_ voi ehkä jossain määrin hoitaa homoutta:
http://wideurl.com/aitch-tee-tee-pea-colon-double-slash-aye-
dee-eff-dot-ell-why-slash-two-eight-jay-big-en-big-oh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872