Ajokaveri opettelevalle naismotoristille?

Ajo-apua!

Jee pyörä on opeteltukin on mutta täytyis löytää joku kokenut motoristi kaveriksi .
Kun hinku olis kova mutta kun ei vaan uskalla tosta pihasta ponkasta tielle. Lomaa olisi vielä jäljellä,jos joku haluaisi tulla potkimaan persuksille keski-ikäistä immeistä niin olisi kesä pelastettu!

21

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GOZA MAZALA

      Työnnä jorpakkoon ja ponkase baariin siinä se kesä menee

    • kl

      Mistäspäin suomea sitä apua huhuillaan?

      • Alkukankeutta

        Pirkanmaaltata juups.


    • Pppppppuuuuuuuuh

      Juupajoeltako ?

    • Alkukankeutta

      Ei juupajoelta,mistäs päin kyselet?

    • ....................

      Ävännällä ollaan juu

    • kl

      Itä-Suomesta.

      • Alkukankeutta

        Niinpä tietenkin,teetkö pitkiäkin reissuja?


      • XXXX11
        Alkukankeutta kirjoitti:

        Niinpä tietenkin,teetkö pitkiäkin reissuja?

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä


      • Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

        Terve! Ahaa laita sinä vaikka jotain yhteystietoja niin kahtellaan!


      • Gunther 69
        Alkukankeutta kirjoitti:

        Terve! Ahaa laita sinä vaikka jotain yhteystietoja niin kahtellaan!

        Olen Helsingistä,mutta kyllä voin antaa sulle ajo-opetusta ensi viikonloppuna. Soitellaan bebeh.


      • Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

        Moro! Mun s.posti ei pelitä nyt millään,pistäkkö omas.Yritän tosinörttinä(heh) ratkaista ongelman.Mulle käy mikä päivä vaan kun ei kauheesti sada.Vähä alkaa tulla sellaista luovuttamisen tunnetta,ei sentään ihan täysin...vielä.Täytyykö sitä vaan lähtee vaikka sydärin sais ja henki menis.


      • Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

        No niin tietty toi vastaus tupsahti väärään kohtaan .Se teksti joka oli ton guntherin jälkeen piti olla tässä.Hoksasit?


      • näillä mennään
        XXXX11 kirjoitti:

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

        xxxx11
        [email protected]


      • Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

        moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

        Moro!Motoristi Pirkanmaalta laita s.postia tuohon gmail osoitteeseen.


    • kl

      Kokonaispituudeltaan n.50-150km iltalenkkejä normaalisti. Lomareissut on sitten erikseen, silloin tietty kilsoja tulee reippaasti enemmän. Rohkeutta vaan peliin, kyllä sinä tuolla tiellä selviät. Aja vaikka vähän hiljaisempaa tietä ekaksi jonnekin lähelle kahville jos sellainen tie löytyy, ja siitä sitten varmuuden kasvaessa lisäät matkan pituutta ja uusia paikkoja. Tietysti hyvähän se on minun täällä netissä ohjeita huudella, kun toista pelottaa ;)

    • sukisuki m 1800 r

      rohkeasti liikkeelle muun liikenteen sekaan ajele ensin vähä rauhallisemmilla tie osuuksilla jotta tulet tutuksi pyörän kanssa,ja pysähdy paljon jotta opit sen sekä liikkeelle lähdöt.muista varoa kaikkea mikä liikkuu etenkin autoilijoita niillä kun on joku kumma uteliaisuuden ja näyttämisen halu varsinkin uusille motoristeille?

    • !"!"!"!"!"!""!"!"""!

      Älä kaki housuus sukisuki

    • sukisuki m 1800 r

      ei kuulu tapoihin kännis eikä selvinpäin,mut tarkistappa ne omat housus onko lusikallinen vai jäikö pelkkä raita??????????????????????????????

    • .
    • Anonyymi

      Hei , olen lähdössä ajelemaan pohjoiseen ja kaveria vaille . HD mies . Lähtisitkö mukaan kivan miehen kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe