Ajokaveri opettelevalle naismotoristille?

Ajo-apua!

Jee pyörä on opeteltukin on mutta täytyis löytää joku kokenut motoristi kaveriksi .
Kun hinku olis kova mutta kun ei vaan uskalla tosta pihasta ponkasta tielle. Lomaa olisi vielä jäljellä,jos joku haluaisi tulla potkimaan persuksille keski-ikäistä immeistä niin olisi kesä pelastettu!

21

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GOZA MAZALA

Työnnä jorpakkoon ja ponkase baariin siinä se kesä menee

• kl

Mistäspäin suomea sitä apua huhuillaan?

• Alkukankeutta

Pirkanmaaltata juups.

• Pppppppuuuuuuuuh

Juupajoeltako ?

• Alkukankeutta

Ei juupajoelta,mistäs päin kyselet?

• ....................

Ävännällä ollaan juu

• kl

Itä-Suomesta.

• Alkukankeutta

Niinpä tietenkin,teetkö pitkiäkin reissuja?

• XXXX11
        Alkukankeutta kirjoitti:

Niinpä tietenkin,teetkö pitkiäkin reissuja?

moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

• Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

moro olen Pirkanmaalta oleva motorisi joka voisi antaa ajo-opetusta sulle...annappas osoite niin jutellaan ja sovitaan opettelu päivä

Terve! Ahaa laita sinä vaikka jotain yhteystietoja niin kahtellaan!

• Gunther 69
        Alkukankeutta kirjoitti:

Terve! Ahaa laita sinä vaikka jotain yhteystietoja niin kahtellaan!

Olen Helsingistä,mutta kyllä voin antaa sulle ajo-opetusta ensi viikonloppuna. Soitellaan bebeh.

• Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

Moro! Mun s.posti ei pelitä nyt millään,pistäkkö omas.Yritän tosinörttinä(heh) ratkaista ongelman.Mulle käy mikä päivä vaan kun ei kauheesti sada.Vähä alkaa tulla sellaista luovuttamisen tunnetta,ei sentään ihan täysin...vielä.Täytyykö sitä vaan lähtee vaikka sydärin sais ja henki menis.

• Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

No niin tietty toi vastaus tupsahti väärään kohtaan .Se teksti joka oli ton guntherin jälkeen piti olla tässä.Hoksasit?

• näillä mennään
        XXXX11 kirjoitti:

xxxx11
        [email protected]

• Alkukankeutta
        XXXX11 kirjoitti:

Moro!Motoristi Pirkanmaalta laita s.postia tuohon gmail osoitteeseen.

• kl

Kokonaispituudeltaan n.50-150km iltalenkkejä normaalisti. Lomareissut on sitten erikseen, silloin tietty kilsoja tulee reippaasti enemmän. Rohkeutta vaan peliin, kyllä sinä tuolla tiellä selviät. Aja vaikka vähän hiljaisempaa tietä ekaksi jonnekin lähelle kahville jos sellainen tie löytyy, ja siitä sitten varmuuden kasvaessa lisäät matkan pituutta ja uusia paikkoja. Tietysti hyvähän se on minun täällä netissä ohjeita huudella, kun toista pelottaa ;)

• sukisuki m 1800 r

rohkeasti liikkeelle muun liikenteen sekaan ajele ensin vähä rauhallisemmilla tie osuuksilla jotta tulet tutuksi pyörän kanssa,ja pysähdy paljon jotta opit sen sekä liikkeelle lähdöt.muista varoa kaikkea mikä liikkuu etenkin autoilijoita niillä kun on joku kumma uteliaisuuden ja näyttämisen halu varsinkin uusille motoristeille?

• !"!"!"!"!"!""!"!"""!

Älä kaki housuus sukisuki

• sukisuki m 1800 r

ei kuulu tapoihin kännis eikä selvinpäin,mut tarkistappa ne omat housus onko lusikallinen vai jäikö pelkkä raita??????????????????????????????

• .
    • Anonyymi

Hei , olen lähdössä ajelemaan pohjoiseen ja kaveria vaille . HD mies . Lähtisitkö mukaan kivan miehen kanssa :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe