Hei kaikille. Mietin millä nimikkeellä lähden hakemaan ja kyselemään ns Remonttireiskaa kun avuntarve olisi kylpytynnyrin rakentamisessa? Minulla olisi mahdollisuus ostaa hyvinkin halvalla vain kylpytynnyrin muovinen sisäallas, ulkopuoli, asennukset, eristykset jne pitäisi jonkun muun tehdä, itse en osaa. Mistä siis työmiehiä ja mitä valmistaudun maksamaan, tuntipalkkaa vai urakkaa? Mikä olisi realistinen arvio työstä?
Kylpytynnyrin rakentaja?
3
147
Vastaukset
- EP.
Osaava kirvesmies tekee. Missäpäin Suomea? tuntityönä tai urakkana, tuskin pystyy kilpailemaan valmiin ohuesta puumateriaalista tehdyn tynnyrin kanssa mutta saat sellaisen kun haluat ja paremmasta tavarasta tehdyn.
- Wanharouwa -50
Varsinais-suomesta. Tuota juuri ajattelinkin että saisi hieman erimallisen ja kokoisen...
Wanharouwa -50 kirjoitti:
Varsinais-suomesta. Tuota juuri ajattelinkin että saisi hieman erimallisen ja kokoisen...
Koska olet Varsinais-Suomesta, niin Somerniemellä puufirma joka myy valmiita kylpytynnyrien puuosia, valmiiksi koneitettuja, jotka tarvvii vain latoa, esim. pyöreän kylpytynnyrin seinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828