Hei kaikille. Mietin millä nimikkeellä lähden hakemaan ja kyselemään ns Remonttireiskaa kun avuntarve olisi kylpytynnyrin rakentamisessa? Minulla olisi mahdollisuus ostaa hyvinkin halvalla vain kylpytynnyrin muovinen sisäallas, ulkopuoli, asennukset, eristykset jne pitäisi jonkun muun tehdä, itse en osaa. Mistä siis työmiehiä ja mitä valmistaudun maksamaan, tuntipalkkaa vai urakkaa? Mikä olisi realistinen arvio työstä?
Kylpytynnyrin rakentaja?
3
128
Vastaukset
- EP.
Osaava kirvesmies tekee. Missäpäin Suomea? tuntityönä tai urakkana, tuskin pystyy kilpailemaan valmiin ohuesta puumateriaalista tehdyn tynnyrin kanssa mutta saat sellaisen kun haluat ja paremmasta tavarasta tehdyn.
- Wanharouwa -50
Varsinais-suomesta. Tuota juuri ajattelinkin että saisi hieman erimallisen ja kokoisen...
Wanharouwa -50 kirjoitti:
Varsinais-suomesta. Tuota juuri ajattelinkin että saisi hieman erimallisen ja kokoisen...
Koska olet Varsinais-Suomesta, niin Somerniemellä puufirma joka myy valmiita kylpytynnyrien puuosia, valmiiksi koneitettuja, jotka tarvvii vain latoa, esim. pyöreän kylpytynnyrin seinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393