En ole koskaan uskonut ihastumiseen ensisilmäyksellä. Tavattiin ensimmäisen kerran viimevuoden puolella, jolloin työt mahdollistivat, että pääsin tutustumaan sinuun ihmisenä. En aluksi ollut ihastunut vaan äärettömän kiinnostunut oppia tuntemaan sinut, jokin veti sinua puoleeni kuin magneetti. Tein pienemmistäkin asioista palaverikutsun, jotta saisin tutustua paremmin. Ensimmäistä kertaa tuntui siltä, että olen tutustuessani toiseen täysin samalla aaltopituudella. Kului aikaa ja aloitimme tekemään yhä enmmän töitä yhdessä ja miltein toivoin, että kohdallemme tulisi samoja työtehtäviä, jotta saisin oppia tuntemaan sinut entistäkin paremmin.
Kului aikaa ja sattui käymään niin, että ajauduimme seksiin....
Kokemus oli ikimuistoinen ja vielä kuukausienkin päästä mietin tapahtunutta. Olemme keskustelleet asiasta ja tunne oli molemminpuoleista intohimon ja ihastumisen suhteen. Ilmassa säkenöi joka kerta kun kohtaamme ja tuntuu, että voisin viettää kanssasi aikaa keskustellen tunteja. Valitttavasti sanat eivät riitä kuvaamaan intohimon määrää.
Onko kohtalotovereita?
Jotain käsittämätöntä ja uutta
Need you know
2
392
Vastaukset
- Virkamieselätti
Kun noin kauan tuo haahuilu kesti, oletan sinun olevan veronmaksajien eli valtion leivissä.
Kahdenkymmenen vuoden päästä ei ole himoa saati intohimoa. - Panostusta+++
Minä ajauduin panohommiin entisen esimieheni kanssa ja sillä tiellä olemme, nyt kumpikin eläkeläisiä.
Ja paneskelu hoituu hallitusti vielä tänäkin päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689