Voisiko kirjoittajanimimerkki Aalis poeka:n kirjoituksista koota pakinakokoelman esimerkiksi kuntalaisten huviksi ja hyödyksi ja mahdollisesti myös oppimistarkoituksiin satiirista ja pakinan tyylistä peruskoulun yläasteelle tai lukioon ?
Kuten jokainen lukija tajuaa, aihe ja kirjoitukset ovat ammentaneet aihetta todellisuudesta sitä raskaasti parodioiden. Tiettävästi kirjoittaja on oikea kuopiolainen opettaja, jolla ei ole pahaa tarkoitusta ketään kohtaan, vaan tarkoitus omituisin sanakääntein saattaa olemassa oleva kirpputorin todellisuus uuteen valoon toisesta näkökulmasta.
Aaliksen pakinat, Piikkiön uusi kirjoittamise "opetusmateriaali"
4
198
Vastaukset
- kuntosali22v.
Voisi hyvinkin, kunhan vain jostain tarinoiden editoida löytyisi. Aalikseksen pakinat ovat täysmittaista parodiaa.
- piikjö sucks
savolaise o paskanpuhujii?
kai kuopijos kirpparei o,men sin...
..ja turuuuuuuuus elämää!
piikkiöst ajeta ohi ja aa(li)si o lomal kupittaalt?- YKSI LUKIJA.
Älä hauku Aalista,sillä on hauskoja juttuja ! Etkö ole huomannut kuinka paljon on peukku ylös-merkkejä saanut ! Taidat olla itse lomalla kupittaalta ja kun olet ?- turuuuuuust,niinkuin kirjoitit. Taitaa olla kirjoittajalla huono päivä kun tuollai kirjoittaa ! Tai sitten on kateellinen Aalikselle,kun on niin suosittu ! Odotamme innolla koska Aalis taas kirjoittelee sivulle.Rohkeesti vaan Aalis kirjoittelemaan niitä hauskoja juttuja !!
- kualipie
aalis on kaalist?kuakana maalist!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079