____

_______

seuraaksä?

10

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä,mä

E

• J

mä,sä

• T.

Mä saan hyvän asunnon ja jaan sen puoliksi miehen kanssa jota en koskaan edes tapaa. Saan mennä hänen jääkaapille ja syödä mahan täyteen.

Sitten tulee "vieraat". 3 tai 4 miestä panee mua mutta olen edelleen turvassa ja SEN asunnossa. SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin joita en tekisi.

Sitten mä lähden "kunnon duuniin". Mulla ei ole varaa enää mun "hienoon kämppään"

• cgöpk

Ei tuossa ollut mitään sairasta, vaan kuinka oli kohdeltu huonosti ja uhria ei voi syyttää. Tsemppiä vaan hänelle..

Mutta tänne ei kannata kertoa tuollaisia, koska saattaa saada epäasiallisia vastauksia. Ennemmin sellaisille jotka voi oikeasti auttaa.

Kannattaa jatkossa rakastaa itseään niin paljon, ettei anna kohdella itseään huonosti, eikä ole sellaisten kanssa tekemisissä joista jo heti huomaa, että he ei osaa valita oikeita sanoja ja tekoja kun ovat naisen kanssa tekemisissä ja kaikkea ei kannata uskoa heti.

• 7.35

"SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin "

HALOO ..siis yllpito pitää puuttua tuollaiseen jos huomaa sivuillaan väkivaltaan liittyvää tietoa

ja tässä tapuksessa se on suomi24 sivuilla ,vain jäättekö sivusta katsomaan kun joku nuori tyttö/nainen kärsii tälläkin hetkellä.

• Sivusta...
        7.35 kirjoitti:

"SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin "

HALOO ..siis yllpito pitää puuttua tuollaiseen jos huomaa sivuillaan väkivaltaan liittyvää tietoa

ja tässä tapuksessa se on suomi24 sivuilla ,vain jäättekö sivusta katsomaan kun joku nuori tyttö/nainen kärsii tälläkin hetkellä.

Sehän on saamattomuutta tuollanen. Toiset hommaa "takalistollansasa" maita ja mantuja,kun nai oikean parin.

• Sivusta.

Tämähän on jo paritusta.

• cgöpk
        Sivusta. kirjoitti:

Tämähän on jo paritusta.

Niin mutta hänhän kirjoittaa että hänet pakotetaan, eli voi silloin päätellä että on raiskauksista kyse minun melestäni..

• sinisilmä...

en ole koskaan seuranut, äläkä säkään seuraa....

• cgöpk

korjaus: MUTTA sanan otan tuosta välistä pois..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe