seuraaksä?
____
10
152
Vastaukset
- sä,mä
E
- J
mä,sä
- T.
Mä saan hyvän asunnon ja jaan sen puoliksi miehen kanssa jota en koskaan edes tapaa. Saan mennä hänen jääkaapille ja syödä mahan täyteen.
Sitten tulee "vieraat". 3 tai 4 miestä panee mua mutta olen edelleen turvassa ja SEN asunnossa. SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin joita en tekisi.
Sitten mä lähden "kunnon duuniin". Mulla ei ole varaa enää mun "hienoon kämppään"- cgöpk
Ei tuossa ollut mitään sairasta, vaan kuinka oli kohdeltu huonosti ja uhria ei voi syyttää. Tsemppiä vaan hänelle..
Mutta tänne ei kannata kertoa tuollaisia, koska saattaa saada epäasiallisia vastauksia. Ennemmin sellaisille jotka voi oikeasti auttaa.
Kannattaa jatkossa rakastaa itseään niin paljon, ettei anna kohdella itseään huonosti, eikä ole sellaisten kanssa tekemisissä joista jo heti huomaa, että he ei osaa valita oikeita sanoja ja tekoja kun ovat naisen kanssa tekemisissä ja kaikkea ei kannata uskoa heti. - 7.35
"SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin "
HALOO ..siis yllpito pitää puuttua tuollaiseen jos huomaa sivuillaan väkivaltaan liittyvää tietoa
ja tässä tapuksessa se on suomi24 sivuilla ,vain jäättekö sivusta katsomaan kun joku nuori tyttö/nainen kärsii tälläkin hetkellä. - Sivusta...
7.35 kirjoitti:
"SE lyö mua ja pakottaa mut asioihin "
HALOO ..siis yllpito pitää puuttua tuollaiseen jos huomaa sivuillaan väkivaltaan liittyvää tietoa
ja tässä tapuksessa se on suomi24 sivuilla ,vain jäättekö sivusta katsomaan kun joku nuori tyttö/nainen kärsii tälläkin hetkellä.Sehän on saamattomuutta tuollanen. Toiset hommaa "takalistollansasa" maita ja mantuja,kun nai oikean parin.
- Sivusta.
Tämähän on jo paritusta.
- cgöpk
Sivusta. kirjoitti:
Tämähän on jo paritusta.
Niin mutta hänhän kirjoittaa että hänet pakotetaan, eli voi silloin päätellä että on raiskauksista kyse minun melestäni..
- sinisilmä...
en ole koskaan seuranut, äläkä säkään seuraa....
- cgöpk
korjaus: MUTTA sanan otan tuosta välistä pois..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958