Sumujen silta...ynnä muuta.

Jopas olen tuottelias tänä aamuna...no aika aikaansa, kuten sanotaan.

Tänään tulle Teemalta elokuva Sumujen silta. Kaipa olin jotain 15-16-vuotias nähdessäni sen ensi kerran. Katonpa uudelleen, olenko miten elämän taistoissa kovettunut, vai vieläkö herahtaa kyynel silmäkulmaan.
Itämeri-aiheita tuleekin yltä kyllin, niihin en kyllästy koskaan. Suurella lämmöllä ja rakkaudella onkin nämä Itämeri-dokumentit rakennettu, mikä ainutlaatuinen meri!
Samoin olen ihastunut tähän Francon aikaan, ihan samastun siihenkin. Ei sellaista melskaamista kuin nämä muut espanjalaiset sarjat,"temperamentin teenäiskuvaukset", joita en totisesti katso alkututustumisen jälkeen.
Ja tangomarkkinoihin riemastumisen aika on ohi.

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramoona*

Kaunista kesäaamua Suomenlahden rantamilta !
      Olen seurannut tuota Itämeriohjelmaa ja varsinkin Rügenin saaren osuus kiinnosti, koskapa toukokuisella matkallamme sen "löysimme". Siellä on ainutlaatuisten rantojensa lisäksi kiehtovasti itäsaksalaista menneisyyttä, kuten se kilometrien pituinen aavekylpylähotelli. Valokuvasin paljon ruokokattoisia taloja, vanhoja ja myös uusia hienoja - mitenkähän niiden paloturvallisuus... Saaren lukuisat pyökki- ,lehmus- ja hevoskastanja -Alleet ovat viehättäviä ajella, Hansakaupunki Stralsund punaisine tiilikattoineen ja valtavine goottilaisine kirkkoineen on Unescon maailmanperintökohde kuten Wismar , sinne johtaa uusi upea siltakin. Ensi kesänä täytyy Baltian maihin tehdä retki.
      Juuri tuli TV 1 :llä ohjelma Itämerestä, maailman suurimmasta murtovesialtaasta. Eilisellä meriretkellä nähtiin jo paljon sinilevän sumentamaa vettä, joissain paikoin melkein puuromaista. Löytyi kuitenkin vielä suhteellisen puhtaalta näyttävä uimapaikka - nyt olisivat vedet arkalaisillekin sopivat lämpimät. Paljon näkee saksalaisa ja virolaisiakin veneilijöitä, jotka ylistävät saaristoamme.

Sumujen sillan aion katsoa ja nenäliinoja varaan - ei ole aika ajanut haikean romantiikan ohi ...voi olla koskettavampikin kuin nuorena. Hyv´ yötä jää nyt rakkahin, eron hetki tullut on...se melodia ja sanat viimeistään saa liikuttumaan. Ihanat on näyttelijätkin, joten tunnelmoidaan täydestä sydämestä.

Tässä tunnusmelodia

http://www.youtube.com/watch?v=qRfEKZUNl3A

Nyt mansikoita Cittarista hakemaan, 19,90 / 5 kg.

• Minä en löydä sitä Sumujen siltaa tälle päivälle ,vaan sunnuntaille.

Nenäliinoja täytyy varata;)
      On se NIIN ihana kuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe