kuka mahdat olla kaupan kassan nainen?tumma ponnaripäinen lyhyt,nätti.olen se kaljupää jonka katse kohtas.muistat varmasti..
huhtisten kauppa
17
662
Vastaukset
- se olen minä
Muistan sinut, katseemme kohtasi ja se katse kesti pitkään.
Jäit mieleeni.;)
Miten etenemme? Saanko sähköpostiosoitteesi?
T. "tumma ponnarityttönen" - se asiakas
Mitä jos tulen taas ostoksille? Ostan tölkin maitoa. Oisko sulla aikaa sanoa muuta kuin "kolme viiskymmentä"? Koska olet lomalla?
- Tule vaan
ostoksille, hymyilen sinulle kassalla, katson silmiisi ja odotan puhelinnumeroasi jotta voin textata iltavuoron jälkeen.:/
Klo 14.00 alkaen olen kassalla.
"tumma ponnarityttö" - Toinen myyjä
Jos tuo ponnaripää ei kelpaakaan, niin voisit tulla tänne Siwaan. Ei ole mulla ponnaria, eikä hirveästi hiuksiakaan, mutta sinkku olen. Olen aina antanut eka treffeillä.
- kalju hän mä oon
no kerro lisää? kuka oot
- toinen kalju
Toi Siwa juttu ei taida olla totta?. Käyn Siwassa useesti
- siwa g
no ei sit
- nestegirl
Tuu nesteen kassalla käymään , takaan että et pety. Täällä onki semmonen tytteli joka antaa vaikka mitä ja varmasti...
- Siwa kalju
mä en käy kun Siwassa viitu en ole putteessa
- Kassatyttö
kiva ku mun puolest vastataa tänne :))))) Ei näköjää itte tarvii paitsi yks korjaus.... Meijän iltavuoro alkaa 15.30.
Ja ei en muista, koska on kohteliasta katsoa kaikkia silmiin joten nään päivässä useemman sataa ihmistä :) - huhhhtissiin
Herrajestas, yksi maito kolme viiskymmentä!?? Kyllä mahtaa olla ponnaritytöllä kova vaikutus sinuun... X)
- A
Mihin aikaan vuorokaudesta kävit kaupassa? :D
- rr
ai kuka mä vai
- kaliju
tuossa 7 aikaan kävin minä.kysyitkin jotain..
- ootko vapaa
juu on kyllä hieno kassatyttö. muutaman päivän käynyt ostoksilla
- dhg
oon kyl kans kalju viimeviestiin lisäys
- ghfgh
mis on tää vaaleahiuksinen myyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362