parantuminen ottaa aikaa mutta tein sen myös omaksi edukseni jotta voisin edetä tästä ojasta eteenpäin. satutin muitakin meidän epäonnistumisen jälkeen, eikä mitään voi muuttaa paitsi tunnetasolla.
huolehdi itsestäsi paremmin, näytät vanhenevan liian nopeasti.
Riitää että yritin korjata
5
138
Vastaukset
- Kyllä-stynyt!
Älä projisoi omia epäonnistumisiasi, sattumisiasi, vanhenemisiasi aina ympäristöön.
- -+1
Miten yritit korjata teidän välejä?
Kovin on ristiriitainen sun viestisi hänelle
Olen minäkin epäonnistunut ihmisenä mutta en syyttele ja purkaa huonoa oloa lähimmäisiin
Sun taustalla voi olla jotain ,jonka yrität purkaa nyt ihan syyttömään ihmiseen.- msngr
Taustalla on varmaan vaikka mitä, ja toimin vaan vaistojeni varassa. Omalla tavallani koetin luoda yhteyden uudelleen ja sillä selvä. Jos se oli "väärä" tapa niin vittuako siinä, ehkä murehdin turhia.
Osaan toki syyllistää ja vittuilla huonoina hetkinä mutten tahallani ketään koskaan kiusannut. Koko tää juttu on muutenkin niin naurettavan oloinen, onneksi voin kiistää kaiken jos joku kysyy olinko foorumeilla vuodattamassa.
Tytöt on kai niin "herkkiä" että kostaakin pitää kunnolla. Oikein inhimillistä toimintaa, varmasti itselläkin hyvä mieli *peukut pystyyn* - ?
msngr kirjoitti:
Taustalla on varmaan vaikka mitä, ja toimin vaan vaistojeni varassa. Omalla tavallani koetin luoda yhteyden uudelleen ja sillä selvä. Jos se oli "väärä" tapa niin vittuako siinä, ehkä murehdin turhia.
Osaan toki syyllistää ja vittuilla huonoina hetkinä mutten tahallani ketään koskaan kiusannut. Koko tää juttu on muutenkin niin naurettavan oloinen, onneksi voin kiistää kaiken jos joku kysyy olinko foorumeilla vuodattamassa.
Tytöt on kai niin "herkkiä" että kostaakin pitää kunnolla. Oikein inhimillistä toimintaa, varmasti itselläkin hyvä mieli *peukut pystyyn*messenger on ainakin parempi kuin tällaiset palstat
- urheilevan ohje
Juo vähemmän häppää, se se on mikä vanhentaa ennenaikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755