Onko kellään kokemusta äkkilähdöistä talvella sesongin ulkopuolella?
Oltaisiin lähdössä jonnekkin etelään ja olen kuullut että talvella voi saada todella halpoja matkoja haluttuihin kohteisiin koska matkustajia ei riitä tarpeeksi.
Eli onko hinnat halvempia kuin kesällä ja onko tarjolla enemmän kohteita?
Kiitos jo etukäteen!!
Äkkilähdöt talvella
7
651
Vastaukset
- ewerr
Kyllä joulukuun alussa ja sitten tammikuun alusta helmikuun puoliväliin voi löytää hyvinkin halvan matkan ja joku 300 euroa kun on niin sillä pääsee jo kanarialle ja egyptiin jos valmis lähtemään viikon sisällä
- pääsee useammin
Ollaan käyty usein äkkilähdöillä, jopa määrittelemätön hotelli. Kahdelta säästää 4-500e äkkilähdöllä monesti. Nyt lähdetään kauden eka reissulle jo 25.9 kreetalle. Normaali hinnasta -360e, 2 henk. Hotelli ihan ok. ja lähellä rantaa
- todella halpaa
täytyy siis olla sitten ilmainen matka? Ei nuo Kreetan matkat maksa kuin 400 euroa normaalistikaan syyskuussa.
- en käytä
äkkilähdöt on todella kortilla eikä niitä voi automaattisesti ostaa ja matkustaa vain niillä. Hotelli voi mikä vaan ja jopa pariskunta joutuu eri hotelleihin. Mutta se riski kannattaa joskus ottaa ja toimii vain aikuisilla eikä sovi esim. lapsiperheille.
- K3
HÖPÖ HÖPÖ.
- tarjouksia seuraava
Katsokaa T:n happy hour-tarjoukset. Sieltä saa edullisia eikä ole mitään äkkilahtöjä!!
- näyttäisi löytyvän
Äkkilähtöjä näyttäisi olevan jopa keski-suomen syyslomaviikolle tarjolla esim. aurinkomatkoilla.
Eli kyllä noita löytyy sitten varmasti myös koulujen lomaviikkojen ulkopuolella jos vähän voi tinkiä hotellista ja rajallisesta kohdevalikoimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685