OLISIKO MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA SAADA SELKEÄÄ TIETOA,(ONKO VAI EIKÖ OLE?)SEKAROTUISILLE OMAA KENNELIÄ?jOS JOKU TIETÄÄ ASIASTA JOTAIN?VOISITKO YSTÄVÄLLISESTI ANTAA LIITTYMIS NEUVOJA,PENTUNI ON 11.VIIKKOA VANHA.OLISIN NEUVOISTA KIITOLLINEN!
KYSYISIN NEUVOA?
8
128
Vastaukset
- katsomalla näkee
Tuskin mitään kenneliä on.
Ehkäpä tarkoitat kerhoa. Tälläkin palstalla on aloitus sellaisesta kun luet muita alotuksia.- ojalaanne
Taitaa olla teillä asenne vika?Vastauksesta päätellen?(Kyllä muuten on kenneli(EI KERHOA!)Jalostettuja on niin sanotut (ROTUKOIRAT)Minä ainakin pidän kaikista koirista,olipahan rotu mikä tahansa(kunhan ei ole ateisti luonteeltaan,ja nyt on kyse koirista!
- gggggff
kennelliitossa on sekarotuisille oma rekisteri johon voi monirotuiset koirat ilmoittaa.
- Seropin omistaja
Ei ole.Jos tarkoitat että voiko sekarotuisesi rekisteröidä,niin kyllä voi.Sekarotuisen koiran voi rekisteröidä FIX-rekisteriin.Itselläni on sekarotuinen & se on rekisteröity FIX-rekisteriin.FIX-rekisteriä pitää yllä Suomen Kennelliitto
- huohhhhh
eikös se juuri ole sama asia, monirotuisten rekisteriä pitää suomen kennel liitto
- Sekarotuisen omistaj
huohhhhh kirjoitti:
eikös se juuri ole sama asia, monirotuisten rekisteriä pitää suomen kennel liitto
No johan minä sanoin että FIX-rekisteriä pitää Suomen Kennelliitto!
- ojalaanne
Hei! Tulostin kyseisen kaavakkeen!Pitääkö lähettää postissa vai onnistuuko netissä?Kun pennulla on ensimmäinen rokotus ja sirutus jo 13.72011,eli keskiviikkona!Minulla ei ole muuta kuin sopimus koiran kaupasta oleva paperi?Jos sinulla on muitakin neuvoja?Otan ne kiitollisuudella vastaan!
- Seropin omistaja
Kannattaa lähettää postissa,sillä siihen tulee myös sirunumero.Meillä kävi siruttaja kotona siruttamassa ton meidän seropin & se hoiti sitten sen lapun postiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944