mitä eroa kissoille tarkoitetussa vähälaktosisessa maidossa (esim whiskas) tai ihmisten hyla? onko mainosmiesten temppu myydä lemmikkien omaa maitoa? vitamiinit tms saa kisu muusta ruuasta...
kissan vähälakt. maito vrt ihmisen hyla-maito?
2
249
Vastaukset
- on se
No melkeimpä sanoisin, että myyntikikkahan tuo on. Ihan ensin kissa ei tarvitse maitoa ollenkaan, ei ihmisten eikä omiakaan. Maito on kissalle ruokaa ei juomaa ja tarpeellista on vain emon maito pennuille tai vastike jos emo ei imetä, on menehtynyt, maito ei riitä jne.
Jos kissalle haluaa joskus maitotuotteita antaa, niin sitten ne hylana tai laktoosittomina. Itse käytän hyla-kermaa ja hylakermaviiliä, jotkut kissat tykkää piimästä.
Kaikki herkkunapitkin on turhia, paitsi nämä uusimmat jotka on esim. kuivattua lihaa. - kaks kattia
Joo, samaa mieltä. Myyntikikkoja. Kannattaa suosia ihan puhtaita maitotuotteita, itse annan aina laktoositonta vispikermaa, kun eivät hapanmaitotuotteista lämpene.
Ja samaa mieltä myös noista makupaloista. Kuivatut pelkät lihaperäiset ovat hyviä (Brit Caren Let's Bite, Primacatin makupalat ja esim. Cosman Freeze-dried-herkut), muut vain hammasongelmia tuovia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953