MUSTIKAN HINTA TÄNÄÄN ??

SEENARI

MEILLÄ ISOJA KYPSIÄ MUSTIKOITA METSÄ TÄYS.

17

3877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliluuli

      Salon seudulla yllättävän huono mustikkakesä, huonompi kuin viime vuonna.
      Onko muualla tosiaan hyvä sato ?

      • Marjankerääjä

        Paikoitellen tulee ilmeisesti hyvin. Missä ei kuivuus ole vaivannut, missä on satanut. Yleensäkin Keski- ja Pohjois-Suomessa tulee marjoja paremmin. Mutta eivät ole vielä oikein kypsiä.


    • PIIRAKKAMARJA

      MINULLE LUVATTIIN 3 EUROO KILO,EN MYY,SEN VERRAN ON KOVAA HOMMAA VARSINKIN PUTSAUS.

    • Rale Palle

      Onko Pirkanmaalla jo kypsiä mustikoita?

    • seen...

      Joo. sainkin myytyä 6 e /litra ja on tilauksia tullut mukavasti. selkään vaan koskee joten ei isoja urakoita voi tehdä.

      • Missä maksetaan 6egee litralta?


    • ???

      Kuinka paljon oon mustikoiden markkina hinta per/litra??

      • vaivaudunko metsään

        Eilen torilla 6 euroa.


    • Paljonkohan pitäis pyytää 10litrasta puhistettuja mustikoita?Kohta se metäs hyppääminen alkaa ja kyllä sitä ainaki 150litraa kerättävä tänäki suvena.

    • atlatl

      Voi s..tana!
      Ettäs kehtaatte laskuttaa luonnontuotteesta....
      Hävetkää idiootit.
      Pankaa omaan pakkaseen mieluummin...

      Itse en myy vaan syön itte...

      • Mustikka

        Aatteleppa ite kun et kykene mettään. Ihana jos joku poimii, kyllä siitä mielellään maksaa. Ei tartte olla idiootti, eikä ou kiroilun aihe. Kuhan tuut vaivaseks, mieti sitä.
        Toivottavasti et tuu. Poimi ittelles ja anna ystävilles. Myy niille, jotka ei jostain syystä poimi itse, mutta mustikka maistuis !


      • paljon syöt

        Syötkö 150 litraa mustikoita? Olet pahempi kuin karhu!


    • h....n itkupillit

      ihme vikisijöitä täälläkin perkele, Atlat parempihan se on ku annetaan marjojen mädäntyä metsään :) Tai eihän ne edes mätäne sinne ku nykyään tuloo Thaimaasta 100 000 poimijaa keräämään ku läskiperse Suomalaiset ei saa ees sitä tehtyä.... Sit ostetaan mustikat välittäjältä...

    • Heinar

      Hello
      I am from Estonia and i would be intrested to sell berries to Finland for price 3€/ litre.
      These are forest blueberries and also cleaned. If anyone could come to Estonia then i sell berries 2€/l.
      [email protected]

    • mstikkamummo

      mikä on mustikan litra/ämpäri hinta tänä päivänä 1.8-12?

    • janno

      myydä mustikoita 5e kilo Helsingissä. suuria määriä sekä 100 kg kerrallaan, niin kiinnostusta soittaa (viro numero), 37256345260

      • se siivooja

        Minun ukkoni on myynyt 25 euroa kukkurainen 10 litran sanko. Siivottuia mustikkaa. Ei jää paljon tuntipalkkaa, kun siivoaminen on tosi hidasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe