MEILLÄ ISOJA KYPSIÄ MUSTIKOITA METSÄ TÄYS.
MUSTIKAN HINTA TÄNÄÄN ??
17
3995
Vastaukset
- tuuliluuli
Salon seudulla yllättävän huono mustikkakesä, huonompi kuin viime vuonna.
Onko muualla tosiaan hyvä sato ?- Marjankerääjä
Paikoitellen tulee ilmeisesti hyvin. Missä ei kuivuus ole vaivannut, missä on satanut. Yleensäkin Keski- ja Pohjois-Suomessa tulee marjoja paremmin. Mutta eivät ole vielä oikein kypsiä.
- PIIRAKKAMARJA
MINULLE LUVATTIIN 3 EUROO KILO,EN MYY,SEN VERRAN ON KOVAA HOMMAA VARSINKIN PUTSAUS.
- Rale Palle
Onko Pirkanmaalla jo kypsiä mustikoita?
- seen...
Joo. sainkin myytyä 6 e /litra ja on tilauksia tullut mukavasti. selkään vaan koskee joten ei isoja urakoita voi tehdä.
- ???
Kuinka paljon oon mustikoiden markkina hinta per/litra??
- vaivaudunko metsään
Eilen torilla 6 euroa.
Paljonkohan pitäis pyytää 10litrasta puhistettuja mustikoita?Kohta se metäs hyppääminen alkaa ja kyllä sitä ainaki 150litraa kerättävä tänäki suvena.
- atlatl
Voi s..tana!
Ettäs kehtaatte laskuttaa luonnontuotteesta....
Hävetkää idiootit.
Pankaa omaan pakkaseen mieluummin...
Itse en myy vaan syön itte...- Mustikka
Aatteleppa ite kun et kykene mettään. Ihana jos joku poimii, kyllä siitä mielellään maksaa. Ei tartte olla idiootti, eikä ou kiroilun aihe. Kuhan tuut vaivaseks, mieti sitä.
Toivottavasti et tuu. Poimi ittelles ja anna ystävilles. Myy niille, jotka ei jostain syystä poimi itse, mutta mustikka maistuis ! - paljon syöt
Syötkö 150 litraa mustikoita? Olet pahempi kuin karhu!
- h....n itkupillit
ihme vikisijöitä täälläkin perkele, Atlat parempihan se on ku annetaan marjojen mädäntyä metsään :) Tai eihän ne edes mätäne sinne ku nykyään tuloo Thaimaasta 100 000 poimijaa keräämään ku läskiperse Suomalaiset ei saa ees sitä tehtyä.... Sit ostetaan mustikat välittäjältä...
- Heinar
Hello
I am from Estonia and i would be intrested to sell berries to Finland for price 3€/ litre.
These are forest blueberries and also cleaned. If anyone could come to Estonia then i sell berries 2€/l.
[email protected] - mstikkamummo
mikä on mustikan litra/ämpäri hinta tänä päivänä 1.8-12?
- janno
myydä mustikoita 5e kilo Helsingissä. suuria määriä sekä 100 kg kerrallaan, niin kiinnostusta soittaa (viro numero), 37256345260
- se siivooja
Minun ukkoni on myynyt 25 euroa kukkurainen 10 litran sanko. Siivottuia mustikkaa. Ei jää paljon tuntipalkkaa, kun siivoaminen on tosi hidasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869