Hei kaikille. Mietin millä nimikkeellä lähden hakemaan ja kyselemään ns Remonttireiskaa kun avuntarve olisi kylpytynnyrin rakentamisessa? Minulla olisi mahdollisuus ostaa hyvinkin halvalla vain kylpytynnyrin muovinen sisäallas, ulkopuoli, asennukset, eristykset jne pitäisi jonkun muun tehdä, itse en osaa. Mistä siis työmiehiä ja mitä valmistaudun maksamaan, tuntipalkkaa vai urakkaa? Mikä olisi realistinen arvio työstä?
Osaako joku neuvoa kylpytynnyristä asiaa.
3
311
Vastaukset
Moi. Itse hankin sisäosat rosteripellistä. Pohjan alle ja seinille 30mm polyuretanilevyt, sitten päällystin painekyllästetyllä laudalla, taakkaliinat ulkopuolelle ympäri, vahvistukseksi. Penkit tein myös kyllästetystä laudasta, rosteriruuvein ja polyuretaaniliimalla. Tein oikein n.s. pannuhuoneen kiinni tynnyriin, jonne muurasin "uunin", josta rosteriputki kiertää läpivientien kautta tynnyriin. Hyvin lämpiää. Ja mukava, varsinkin nyt kun illat jo viilenneet!!
Minusta tuosta tuli kallis, mutta onpahan omien käsien tekemä.
Suodattimena aquan patruunasuodatin, johon kytkin pumpun, hyvin toimii, vain ph nappeja, että ph pysyy seiskan tietämissä.- jakutsi ihanteet
http://www.poreisiin.fi/?gclid=CMLzvaq_36oCFcsXzQodcDvK7w
ja naapurimaasta
http://www.inkodu.ee/index.php?est/77/uudised/Kümblustünn – nauding väljavalitutele - saunasauna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3021342Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3925- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888