Hei kaikille. Mietin millä nimikkeellä lähden hakemaan ja kyselemään ns Remonttireiskaa kun avuntarve olisi kylpytynnyrin rakentamisessa? Minulla olisi mahdollisuus ostaa hyvinkin halvalla vain kylpytynnyrin muovinen sisäallas, ulkopuoli, asennukset, eristykset jne pitäisi jonkun muun tehdä, itse en osaa. Mistä siis työmiehiä ja mitä valmistaudun maksamaan, tuntipalkkaa vai urakkaa? Mikä olisi realistinen arvio työstä?
Osaako joku neuvoa kylpytynnyristä asiaa.
3
282
Vastaukset
Moi. Itse hankin sisäosat rosteripellistä. Pohjan alle ja seinille 30mm polyuretanilevyt, sitten päällystin painekyllästetyllä laudalla, taakkaliinat ulkopuolelle ympäri, vahvistukseksi. Penkit tein myös kyllästetystä laudasta, rosteriruuvein ja polyuretaaniliimalla. Tein oikein n.s. pannuhuoneen kiinni tynnyriin, jonne muurasin "uunin", josta rosteriputki kiertää läpivientien kautta tynnyriin. Hyvin lämpiää. Ja mukava, varsinkin nyt kun illat jo viilenneet!!
Minusta tuosta tuli kallis, mutta onpahan omien käsien tekemä.
Suodattimena aquan patruunasuodatin, johon kytkin pumpun, hyvin toimii, vain ph nappeja, että ph pysyy seiskan tietämissä.- jakutsi ihanteet
http://www.poreisiin.fi/?gclid=CMLzvaq_36oCFcsXzQodcDvK7w
ja naapurimaasta
http://www.inkodu.ee/index.php?est/77/uudised/Kümblustünn – nauding väljavalitutele - saunasauna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529