tällä palstalla syytellään ihmisiä ja vatvotaan, mitä tuo onneton hyypiö onkaan tehnyt minulle väärin, koska suhteemme on tällä tasolla nyt
voi voi voi,
olisiko tullut kuitenkin aika keskittyä vaan omiin asioihin ja miettiä, mitä olisi itse voinut tehdä toisin?
kyllä kai aikuisen ihmisen pitää kantaa vastuu omista tekemisistä, tekemättä jättmisistä ja erityisesti omasta saamattomuudesta, ihan turha syytellä ja mollata muita, lusikka kouraan vaan ja katsotaan kerrankin sinne peiliin
jos oma elämä on onnetonta, on tehty siis sarja vääriä valintoja, aikuinen teki ne joten turha urputta, se mihin päädyttiin on ihan omaa vikaa vaan
toisten asioiden vatvominen
näin meillä
9
190
Vastaukset
- napanöyhtäääää
no onhan se vika aina muissa, jos oikein omasta navasta kaivellaan ;)
- Herne?
Mistä nyt on suututtu?
- palstapalsta
Toki, mutta monelle tämä on varmaan terapeuttista ...halvempaa k terapia siis
- Juurikin näin!
Niin juuri!
Tässä on totuus ihmissuhteista! - Katse peiliin.
Näin juuri!
- 1234233242442
vähän nyt ehkä yksinkertaistat asioita, eikö vaan
elämä ei ole ihan noin fifty-fifty juttu - ....................
- Kysymys:
Oletko ap sinä ottanut vastuun tekemisistäsi, ottanut lusikan kouraan, katsonut peiliin jne? Ilmeisesti olet, ethän muuten voisi näin muita syyllistää...
- Joku ap
Nämä ovat täällä ajatuksia, eivät tekoja, peilejä eivätkä lusikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944