Okei. Jaksoin nyt tehdä tälläsenki keskustelunavauksen. Tästä on varmaa ollu jo keskustelua mutta tein nyt ihan uuden. Eli mun kylkiluiden alaosa törröttää hiukan. Se ei ole minua häirinnyt. Mutta se epäsymmetrisyys. Oikean puolen alaosa törröttää enemmän ja vasemman puolen yläosa tuosta rinnan alapuolelta on "imassu" ittensä sisään enemmä ku toisella puolen. Ovat kyllä pienesti epäsymmetriset, mutta näkyy selvästi heti kun katsoo sivustapäin, koska rasva prosenttini on olematon. Asia alkoi ottaa päähän kun kaverini ovat kyselleet minua kesän mittaan uimaan ja olen aina joutunut keksiä jonkun tekosyyn tämän välttämiseksi. En siis pysty olla ilman paitaa koska itsetuntoni on huono kylkiluideni takia.
Onko kylkiluilleni tehtävissä mitään vai onko vaan luovutettava ja pidettävä paita päällä aina kun on porukkaa paikalla. En halua herättää hämminkiä ilman paitaa ja kuulla negatiivisiä kommentteja. Okei ystäviltä en näitä kuule mutta silti ottaisi päähän olla ilmanpaitaa
Epäsymmetriset kylkiluut
SekatekstiJa16vPoika
2
600
Vastaukset
- JatkoaAloitukseen
Ja mihin voisin mennä näyttämään kylkiluitani?
- 50µg
Käyhän ihan koulusi terveudenhoitajalla. Hän ohjaa sinua eteenpäin, jos on tarvetta.
Muista D-vitamiini 50µg/vrk syyskuusta toukokuuhun ja kesällä ota aurinkoa keskipäivällä. Mutta ei liikaa, jotta et pala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805