kuinka syvällä rannevaltimo on?
kertokaa
2
3088
Vastaukset
- Näin tänään...
Niin syvällä, että tuskin tuskan takia toista rannetta saat auki. Pitää nääs painaa aika kovaa. Toki jos käytät fileointiveistä, niin saatat saada toisenkin ranteesi auki. Kokeilemallahan se selviää, eiks niin?
Ja ei, minä en yllytä ketään tekemään itsemurhaa. - suolapähkinä
Hyvä..eli suonet on ne pätkät siinä päällä ja valtimo kulkee
käden suuntaisesti molemmissa käsissä.
Kylmä vesi puuduttaa 15-60 minuutissa räpylät
siihen kuosiin, että kipua ei pahemmin ole.
Kyllä sitä aina tuossa operaatiossa on pelkästään kun suonet
ajaa sahalaitaisella päreiksi ja pitää ne siellä KYLMÄSSÄ-vedessä,
niin veren hukka on loistavaa mutta mitä syvemmälle vetelet sen
parempi.
Eli vastaus on noin puolisenttiä (max) vähän ihmisestä riippuen.
Sen näkee kyllä, kun avaa sitä rannetta veitsellä..Se sykkii sen verta näkyvästen.
Sit kun leikkaa niin poikittais suunnassa niin vuoto on rajumpaa,
ja mahdolliset ilonpilaajat ei pysty pelastaan suo...
Mutta en sit suosittele varmaan kivuiliain tapa lähteä
itse luotan VR:ään.
Mut ottaisin kyl sen VR-hukuttautuminen-hirtto vaihtoehdot itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781555
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281370
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342