Nu räcker det !

kokpunkten

Jag vill hoppa av sommaren.Det är alldeles för varmt.Jag bor i en liten etta i ett våningshus och här är som en bastuTvä nätter har jag sovit på balkongen men där finns både myror och myggor.Desssutom är jag rädd att någon skall klättra upp och mörda mig.(Jag älskar deckare.)Snart skall jag sätta på en bra låt och dansa en regndans,kanske det hjälper.

5

205

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • håhåja

Det hjälpte med regndans,i morse öste det ner plus en förfärlig ÅSKA.Några timmar var det skönt,men nu är det både fuktigt och vart.

• aldrig nöjd

Man skall nog hålla käften,nu bara regnar och regnar det.Varför kan det inte vara så där lagom?

• mormor marianne
        aldrig nöjd kirjoitti:

Man skall nog hålla käften,nu bara regnar och regnar det.Varför kan det inte vara så där lagom?

NU är det passligt,jag skall ge mig till skogs och plocka blåbär.Det gäller att beväpna sig med myggspray så man inte blir uppätenGräsmattorna har tillockmed rätat på sig och är gröna och vackra igen.Härliga sommar.

• sköna sommar
        mormor marianne kirjoitti:

NU är det passligt,jag skall ge mig till skogs och plocka blåbär.Det gäller att beväpna sig med myggspray så man inte blir uppätenGräsmattorna har tillockmed rätat på sig och är gröna och vackra igen.Härliga sommar.

Det ÄR för varmt,har mitt barnbarn här några dagar och åt henne har jag haft en balja med vatten som hon får klotta med.(på balkongen)skulle själv ha haft lust att sätta mig i baljan.Att duscha kallt hjälper bara för en liten stund.Jag brukar flere gånger per dag göra mig ärende till närbutiken,där är svalt och skönt.

• Iida07
        sköna sommar kirjoitti:

Det ÄR för varmt,har mitt barnbarn här några dagar och åt henne har jag haft en balja med vatten som hon får klotta med.(på balkongen)skulle själv ha haft lust att sätta mig i baljan.Att duscha kallt hjälper bara för en liten stund.Jag brukar flere gånger per dag göra mig ärende till närbutiken,där är svalt och skönt.

Nu är jag nöjd,det känns redan en liten doft av höst om morgnarna.Rönnbären vid knuten rodnar,tack,tack.Det är så skönt,man kan andas och ge sig till skogen och plocka bär och svamp.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      165
      2687
    2. 84
      1167
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      237
      1025
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      996
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      82
      868
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      88
      721
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      103
      632
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      53
      588
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      562
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36