Haluan seksiä setäni kanssa..

apuaaa...

Olen 16 vuotias. Näin pari viikkoa sitten seksiunta sedästäni. Sen jälkeen olen alkanut ajatella häntä runkatessani.. Setäni on muistaakseni 45v, joten ei vielä ihan ikäloppu.. Hän on myös hyvännäköinen, urheilee paljon ja on tosi hauska ja läheinen mulle. Näen häntä aika usein, parin viikon välein, ja aina kun katson häntä, päähäni mahtuu vain se, kuinka seksikäs hän on ja kuinka haluisin hänen panevan mua.............. Enkä halua sellaista! :/ Miten helvetissä saan setäni pois mielestäni ja voisin keskittyä naisiin tai edes ikäisiini jätkiin? :/ Välillä käy mielessä, että saan asian pois päästäni vain harrastamalla seksiä hänen kanssaan, mutta se on nyt täysin mahdotonta toteuttaa..

13

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaahhhhhh

Ei muuta kuin viettelet setäs ja vietätte ihania sekstaus hetkiä keskenänne.
      Ite annoin peppua ekan kerran vanhemmalle kundille just 16 vuotiaana - se oli tosi hellä ja ihana, eikä ollu mikää pikapano. Nauttikaa toisistanne!

• No jotkut tykkää vanhemmista miehistä. Ei mitään pahaa sinänsä, mutta lähisukulaisten kanssa sekstailu ei oo kyllä ihan ok. Etsit jonkun toisen komean nelikymppisen miehen. Mut varo kaiken maailman sekopäitä sit!

• badbad-96

apua! mä oon 15 vee kundi,hetero(?), mut nyt on alkanu kiihottaa mun oma setä!! Se on tosi vanha melkein 40, poliisi ja tosi hyvässä kondikses..oon nähnyt muutamaan otteeseen unta jossa poliisisetäni pidättää mut, kuulustelee ja sitte niin tiedätte varmaan.. Tosi noloo!! en ikinä edes kattele muita poikia ja mulla on tyttö ystäväki

• huhuhuhuh

Ei vaan sinä olet lapsi. Poliisi sekaantuu alaikäiseen pentuun???!

• 21 = 3 + 18

tämä lanka haiskahtaa troolarilta

• kiusaajaX

Ainahan voit kiusoitella setääsi esim. avaamalla keskustelun itsetyydytyksestä. Siitä kun puhuu ääneen avoimesti, niin pian miehillä alkaa ihan pakosta seisoa, sille ei vaan voi mitään! Sitten voit vilkuilla kuinka sedälläsi etumus alkaa pullottaa ;)

• ....................

Näin monta lukukertaa ja näin vähän vastauksia.. Kertoo lähinnä siitä, että tämä harvinaisen surkea trolli ei ollut kovinkaan onnistunut.

• 1sickfuck

"lähisukulaisten kanssa sekstailu ei oo kyllä ihan ok"

Ai miks ei?

• sedänkaasillai

no eihän hottis enosetä edes ole lähisukulainen, joten..

• vastailen trollille

"no eihän hottis enosetä edes ole lähisukulainen, joten.."

no onhan. mitä vittua?

• Jusuz

Mä oon kans dikannut vanhempia ukkoja ja nuorempana mulla oli kaks vaki panoo toinen oli 57 ja toinen 60 mä olin itse silloin 17

• ooohyeaaahathotmail

oon 17 ja oon kans jo pitkään haaveillu sedästäni! Rakastan niitä harvoja saunailtoja, jolloin nään setäni alasti! On siinäpidättelemist, ettei ala seistä!
      En tiedä mitä mun pitäis tehä! Haluisin toteuttaa tän, mut en tie miten....
      Voi niitä lukuisia runkkuja setä mielessä!

• Prosenttilaskija

Joku 95 prossan mahdollisuus että setäsi on hetero. Ja jos olisikin homo, niin silloin joku 20% mahdollisuus että susta kiinnostunut. Eli aikalailla pieniksi menivät prossat.

Kannattaa jättää siis vain haaveeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen