tuli mieleen tällainen laulu..
http://kotinetti.suomi.net/saaksi/index.php
Ei oo helppoo
Äiti valvoo ..äiti valvoo
7
105
Vastaukset
- Tuutikki.
Hienoa kuvaa tulee tuolta Hailuodon lintupesältä. Siinä on äiti tarkkana ja lapsoset nukkuvat pesässä.
- Kiitos linkistä!
Helppoa ei ole yksinhuoltajan (?) elämä. Vai onko isä vain tilapäisesti poissa?
- mimmimummi
Olen kurkkinut useinkin ...mutta kai se isäkin joskus käy kalaa tuomassa.....nyt oli vaan niin idyllinen kuva kun kolme nukkuivat kuin "herranenkelit" siinä..
- Tuutikki.
Tuo keskustelu olikin jo aika pitkä, eli ihan hyvä kun on uusi alotus, vaikkakin sama aihe. Nää on niin mukavia juttuja ja luonto kaikkine ihmeineen aina uuden alotuksen arvoinen.
Kyllä siinä lintuäidillä on kova työ saada poikaset lentoon ja elinkykyisiksi. Kaipa se isäkin välillä on pesällä ja tuo sapuskaa lapsilleen.
- meeriamanda
Alusta asti olen seurannut lintupariskunnan elämää , ja eroitan emon ja isukin ....vuoroja vaihtelevat kyllä. Kun emo hautoi ja munien kuorimisen aikaan toi isukki lohen pesään , ettei emon tarvinnut nälkää nähdä :))
Onneksi poikaset on pysyneet pesässä, sen tarkistan aina aamusella ! :)- s-taka
Paitsi että pahnanpohjimmainen - nuorin ja pienin - menehtyi kun sille asti ei riittänyt ruokaa. Kova on maailma, luonnonelävillä vasitenkin. Ihme että kolme vanhinta-suurinta-voimakkainta on saatu noin hyvään elämän malliin. On siinä monta lohta tarvittu, ja vielä tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944