Äiti valvoo ..äiti valvoo

mimmimummi

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuutikki.

Hienoa kuvaa tulee tuolta Hailuodon lintupesältä. Siinä on äiti tarkkana ja lapsoset nukkuvat pesässä.

• Kiitos linkistä!

Helppoa ei ole yksinhuoltajan (?) elämä. Vai onko isä vain tilapäisesti poissa?

• mimmimummi

Olen kurkkinut useinkin ...mutta kai se isäkin joskus käy kalaa tuomassa.....nyt oli vaan niin idyllinen kuva kun kolme nukkuivat kuin "herranenkelit" siinä..

• Tuutikki.

Tuo keskustelu olikin jo aika pitkä, eli ihan hyvä kun on uusi alotus, vaikkakin sama aihe. Nää on niin mukavia juttuja ja luonto kaikkine ihmeineen aina uuden alotuksen arvoinen.
        Kyllä siinä lintuäidillä on kova työ saada poikaset lentoon ja elinkykyisiksi. Kaipa se isäkin välillä on pesällä ja tuo sapuskaa lapsilleen.

• meeriamanda

Alusta asti olen seurannut lintupariskunnan elämää , ja eroitan emon ja isukin ....vuoroja vaihtelevat kyllä. Kun emo hautoi ja munien kuorimisen aikaan toi isukki lohen pesään , ettei emon tarvinnut nälkää nähdä :))
      Onneksi poikaset on pysyneet pesässä, sen tarkistan aina aamusella ! :)

• s-taka

Paitsi että pahnanpohjimmainen - nuorin ja pienin - menehtyi kun sille asti ei riittänyt ruokaa. Kova on maailma, luonnonelävillä vasitenkin. Ihme että kolme vanhinta-suurinta-voimakkainta on saatu noin hyvään elämän malliin. On siinä monta lohta tarvittu, ja vielä tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4562
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      37
      1412
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1313
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1176
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1092
    8. 159
      1016
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      958
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen