Kysymys?
Suomalaiset mikä on Tango?
9
109
Vastaukset
- Tangoon on
kahvila Hesassa.
Se on semmone lattiaan juntattu tanko josa naiset teke temppujas,roikkuva pää alaspäin ja muut mahrotont.
- ai onko ?
mä kun on ajatellut sitä kangeksi, enkä tangoksi.
- Biginirajat kunnossa
ai onko ? kirjoitti:
mä kun on ajatellut sitä kangeksi, enkä tangoksi.
Kankikin voi olla lattiaan kiinni juntattu. mutta on irti yläpäästään. Tangot ovat kiinnitetty molemmista päistään.
Tangossa temppujaan tekevät upeat naiset, vähine vaatteineen, ovat sitä elämän suolaa.
Tervetuloa vaan tänne tutustumaan. Kyllä meillä osataan paremmin kun teillä. - ai onko ?
Biginirajat kunnossa kirjoitti:
Kankikin voi olla lattiaan kiinni juntattu. mutta on irti yläpäästään. Tangot ovat kiinnitetty molemmista päistään.
Tangossa temppujaan tekevät upeat naiset, vähine vaatteineen, ovat sitä elämän suolaa.
Tervetuloa vaan tänne tutustumaan. Kyllä meillä osataan paremmin kun teillä.Jotta sellaiset salaisuudet näissä ovat . Tässä olisi Kanki-Kaikkonen!
http://www.youtube.com/watch?v=tbPl8wGIf9Q
- Suosi suomalaista
Ettei nyt vaan olis sekoontunu tangat ja tankot.. Vaan lieneekö tuolla väliä, jos on väliä. Niin tangossa, tangolla ja tangoissa yrittänyttä ei laiteta.
- ...
Mnaah. Kokolailla kehnoa Argentiinalaista viiniä.
=DW= “Triste, sensual, dormilón// mezcla de risa y lamentos// vuela de los instrumentos//
y se mete en el corazón// Allí despierta la pasión// que en el alma está dormida//
nos habla de la querida// del amigo traicionero// y es un grato mensajero // que se nos
cruza en la vida// Tango que me hiciste mal// que sin embargo quiero/ porque eres el
mensajero// del alma del arrabal.”
Surullinen, sensuelli,, väsähtänyt// naurun ja itkun sekoitus//soitinten lento//tunkeutuu sydämiimme//synnyttää intohimon//joka nukkuu sielussamme//puhuu meille rakastetustamme//petollisesta ystävästämme//ja on mieluisa viestittäjä//joka kulkee elämämme polun poikki"//
Tango haavoitit minua//siitä huolimatta rakastan sinua//koska olet sielun lahetti"
(Oma kömpelö käännökseni kuuluisasta laulusitaatista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750