Forester 0n neliveto

joka pyörävetoinen

Vein 4pyöräsuuntaukseen samala kun tuli uudet kesäkumit alle. Huvittavaa kun auto oli joka rengas irti rampeista niin yhtä rengasta pyörittämällä pyörivät kaikki 4 . Koettettiin viereisen auton omistajan pyynnöstä 4 ukkoa kiinni renkaista ja jo vain joka engas halusi pyöriä mukana kun yhtä rengasta pyöritti. Honda crv ukko oli nyrpeänä sen jälkeen mutta itseppä ehdotti testiään.

10

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "forre"

      Älä puhu joutavia. Myös Subarussa on tasauspyörästöt mitä sallii pyörimisnopeuksien erot. Vai onko siinä "kemppiläiset lukot"?

    • joka pyörävetoinen

      Älä puhu joutavia? Näin vaan kävi että joka pyörä pyörii kun yhtä pyörittää ei tokikaan ehdottamsi lapsellisen kemppilukon tavoin vaan erittäin nahkeasti .
      Luuletko että subaruissa on kemppilukkoja ja joka rengas on yhtä puuta? tsik tsik.
      Taisi crv miestä nyppiä jälleen.....

      • "forre"

        Vielä kun hieman muistelet tuota tapahtunutta, niin kirjoitat että kyllä ne pyöri, mutta ei enään silloin kun renkaista pidettiin kiinni. Taisit olla sinä se joka halusi niiden pyörivän.


      • jokapyörävetoinen
        "forre" kirjoitti:

        Vielä kun hieman muistelet tuota tapahtunutta, niin kirjoitat että kyllä ne pyöri, mutta ei enään silloin kun renkaista pidettiin kiinni. Taisit olla sinä se joka halusi niiden pyörivän.

        "Forre" vielä kun opettelisit olemaan vittuilematta.Saatanan mulkku! kieh kieh on näemmä jalkapeli mies forre kateus kismittää hih.


      • "forre"
        jokapyörävetoinen kirjoitti:

        "Forre" vielä kun opettelisit olemaan vittuilematta.Saatanan mulkku! kieh kieh on näemmä jalkapeli mies forre kateus kismittää hih.

        Voithan yrittää opettaa, mutta ei se sinun ymmärryksellä onnistu.
        Sen verran voin selventää että 2 Sabaroa omistaneena tiedän kuinka sen tekniikka on toteutettu ja miten toimii tasauspyörästöt ja niiden mahdolliset luistonrajoittimet. Turha kinastella näistä asioista. Mitä tulee jalkapeleihin, myös sellainen poljettava peli löytyy. Mitä se kateus on, jotain savolaista sapuskaa vai?


      • jokapyörävetoinen
        "forre" kirjoitti:

        Voithan yrittää opettaa, mutta ei se sinun ymmärryksellä onnistu.
        Sen verran voin selventää että 2 Sabaroa omistaneena tiedän kuinka sen tekniikka on toteutettu ja miten toimii tasauspyörästöt ja niiden mahdolliset luistonrajoittimet. Turha kinastella näistä asioista. Mitä tulee jalkapeleihin, myös sellainen poljettava peli löytyy. Mitä se kateus on, jotain savolaista sapuskaa vai?

        Forre, jatkat sitten vittuilua viisaammallesi. Satun tietämään tekniikasta paljon. Juttusi perusteella olet paskaajauhava luuleva tietäjä ja todellisesta asiasta et vaan tiedä mitään. Huomaatko että puhut pelkkää paskaa ? nyt sen luit joten ole hiljaa ja opi oikeasti snua viisaammiltasi. Ihan oikein lue ja ole hiljaa ja opi ja tule vasta sitten minulle puhumaan . Oliko rankkaa tekstiä ? sorry jonkun on klataistyasi opetettava ihmisten tavoille. Lue monta kertaa ja opi.
        Sinulle forre en enää tätä asiaa viitsi toistaa joen voit kirjoitella vaikka mitä tyhjä päisyyksiäsi kuinka paljon tahdot joten katsotaan oletko se velli housu vai olet hilja ja kestät asian ja opit elämää. Paskanpuhujia riittää joten mieti....


      • jokapyörävetoinen kirjoitti:

        Forre, jatkat sitten vittuilua viisaammallesi. Satun tietämään tekniikasta paljon. Juttusi perusteella olet paskaajauhava luuleva tietäjä ja todellisesta asiasta et vaan tiedä mitään. Huomaatko että puhut pelkkää paskaa ? nyt sen luit joten ole hiljaa ja opi oikeasti snua viisaammiltasi. Ihan oikein lue ja ole hiljaa ja opi ja tule vasta sitten minulle puhumaan . Oliko rankkaa tekstiä ? sorry jonkun on klataistyasi opetettava ihmisten tavoille. Lue monta kertaa ja opi.
        Sinulle forre en enää tätä asiaa viitsi toistaa joen voit kirjoitella vaikka mitä tyhjä päisyyksiäsi kuinka paljon tahdot joten katsotaan oletko se velli housu vai olet hilja ja kestät asian ja opit elämää. Paskanpuhujia riittää joten mieti....

        Kyllä, oli rankkaa tekstiä ja varsinkin kun ei sisältänyt yhtään faktaa.
        Minullakin on menossa jo kolmas Subaru ja näin ollen olen seurannut
        tätä palsttaa muutaman vuoden verran, ja joskus jotain, lähinnä teknistä asiaakin, tänne kirjoitellut.

        Nimimerkki "forren" kirjoitukset ovat suuntautuneet lähinnä tekniikkaan ja en nyt äkisti muista, että hän olisi koskaan mokannut. Subarun tekniikka on hänellä hyvin hallinnassa.

        Mutta Sinä huidot ja viuhdot ilmaan ja vieläpä kehuskelet, tuntuuko, riittääkö
        tyyliin. Jos selvin päin kirjoittelit, niin saisit ottaa saman verran takaisin puheitasi kuin tuossa vuodatit.

        Yleensä ottaen tämä Subarupalsta on niitä asiallisimpia ja toivottavaa olisi, etteivät sinun laisesi kirjoitukset tätä pilaisi.


    • Kekkone

      Pyörii tai ei.
      mitä väliä ?

      • on väliä

        Jos ei pyöri ei matka jatku.


    • Raparousku.

      Jaa a.

      Tämmönen keskustelu , insinöörit väittelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe