Olen kadottanut lehtileikkeen, jossa oli Eevan runo kuolleesta äidistään. Runossa kiitettiin äitiä, joka ei pitänyt kiirettä vaan viipyi täällä melkein vuosisadan ja toivottiin, että kaikki mihin hän uskoi, oli totta. Nyt on oma äitini kuollut ja haluasin siteerata tuota runoa muistopuheessa, joten onko joku niin kiltti, että kopioi runon tänne tai ainakin antaa vinkin missä kirjassa ko runo on.
Äidin siunaistilaisuus on 22.7 eli kiitän jo etukäteen, jos joku auttaa minua.
Eeva Kilpi muistoruno äidille ?
1
6464
Vastaukset
- ??
Äitini
Oma äitini, avoin syli vastaan otti,
kun juoksin kädet ojossa sinua kohti.
Oma äitini mun,
sain tulla syliisi sun.
Oma äitini, anteeksi pyytämisen vaadit jos
pahaa tein ,
tai valehtelin.
Oma äitini, neuvoja annoit ja opetit,
kirosanat suustani myös lopetit.
Oma äitini, sinisilmäinen punaposkinen sulohuulinen,
ja aina niin hyvä tuulinen.
Oma äitini, sinä taivaassa enkelinä lennät,
ja silloin tällöin uniini ennät.
Oma äitini, mulla on ikävä sinua,
vaikka tiedän että enkelinä suojelet minua.
Oma äitini, kiitos äiti kulta,
niin paljon sain rakkautta sulta.
http://tahmatassukka.wordpress.com/2011/05/05/runoja-aidille/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770