Nostettiin tehokkaasti uistelemalla niitä, heti alkaa tulemaan muita kaloja, kun tuollaiset hauet syövät avuttomat taimenet ja muut pois.
EI kannata päästää enää veteen takaisin yhtään haukea, vaikka miten pieni olisi. Tappajakaloja, syövät taimenet ja muut avuttomat kalat pois sitten.
Kuhia alkoi tulemaan kiitollisesti siitä meidän 1-kesäisen operaation jälkeen, jolloin poistettiin isoja haukia.
Joskus on ollut taimen-soutua tuolla järvellä, olivat valloittaneet isot hauet kokonaan järven.
Kannattaa poistaa kaikki isot hauet pois.
parempaakalaa
1
135
Vastaukset
- ei haukia takaisin
Kaikki hauet vain tukevasti rannan puolelle ja suosittelen jättämään sinne koska eihän haukea mielellään syö jos ei hirveää valmistusprosessia käy läpi. Olen samaa mieltä, yhtään haukea ei kannata päästää takaisin vaikka olisi kuinka C&R miehiä, ja tämä etenkin JOESSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068