Mulla on täysin suorat hiukset olkapäihin asti ja ne näyttää ihan tyhmältä. helsingin kuumuuden johdosta ne menee ihan kippuralle. niin mitä vois tehä noin lyhyisiin hiuksiin ettei ne ois vaan ihan suorat? siis ihan parturilla. permanentti? rastat? vai mikä kävis?
Suorat hiukset
6
755
Vastaukset
- ihq
vetäse vaan ihan klaniksi niin ei helsingin kuumuuskaan haita...
- no..
mä olisin onnellinen jos mää saisin tän oman pehkoni suoraksi edes välillä...ärsyttää tällänen epämääränen luonnonkiharuus/-laineisuus
- pitkähius
Kannattaa kasvattaa pitkät hiukset. Ne on aina hyvännäköiset vaikka ei olisi laitettu. Pitkistä hiuksista ollaan kateellisia.
- Mä vaan
Niinpä, kandee kasvattaa pitkät hiukset... Mullaki on vyötäröö asti pitkät hiukset ja ehkä haluisin viel vähän pidemmät...
- sandra..
mul on ihan sama ongelma, eli talvella suorat ja sähköset, kesällä ihme vänkyrät.. mä koitin permanenttia, mut se ei pysyny mun hiuksissa kun ne on nii liukkaat et lähti heti pois.. sun kannattaa ehkä kysyy joltain kampaajalt et mitä se suosittelis..
onnea yrityksiin - kampaaja
kokeile ottaa joku ihan loiva permanentti tai muodikas väri ja leikkauskin voisivat piristää. vaihtoehtojahan löytyy. ja nythän muodissa ovat letti- ja rastapidennyksetkin jos niihin vain on varaa. kannattaa käydä ihan kampaamoissa kyselemässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887