sä kuulut mulle,mulle,mulle,mulle,mulle.........Etkä kenellekkään muulle,helkatti!
Nainen
18
469
Vastaukset
- okei...
asia selvä :)
- ei missää tapauksess
Ei pidä paikkaansa. Itse määrittelen kenelle kuulun ja jopa sen jälkeen kuulun ensisijaisesti vain itselleni. Olen kenen kanssa viihdyn, kenestä pidän, ketä haluan... sellaiselle minä kuulun niin kauan kuin on niin.
- fakta.
En ole ikinä kuulunut sinulle, enkä tule kuulumaan.
pitäiskös tästä nyt vielä keskustella kuitenkin, mulla voi olla erinäkökulma asiaan ;)
- PBPVMH
Ei tarvii kiroilla.... kuulun ..mutta...vain itselleni. ..ja sekös sua kiukuttaa ???
- s....
Kyllä voisin sua aina hetken katsella:) sitten kun olen väsynyt saat potkut siksi aikaa:)
- nim.kyllämätierän
Potkuja ei voi antaa ilman irtisanomisaikaa :D..ja takaisinpaluuta ei ole.
- Katotaan ny
mitä se guatemalalainen huuhaaukko siihen sanoo.
- asiat ei muutu :D
Nope... mutta roskaa voi kirjoitella koko netin täyteen.
- sulle sulle sullle
Onkos joku muuta väittäny??
- nainen 1985
Ihana
- korvamerkityt
Omalle lehmälle tietyn värinen muoviläpyskä korvanlehteen.
- muahahaaa
Mene kukka kedolle siitä lehmittelemään, eläimet ovat erikseen!
- sunmunmunsun
Jos haluut, että oon sunsunsun, niin sitten sunkin pitää olla munmunmun :)
- MeYouMeYouUS
No mä olisin sun jos sä haluaisit olla mun ; )
- kovaa porukkaa
Naurattaa jo...Palstalla uskallat tällaista huudella....Tahdotko edes todellisuutta, ja tunnetko edes naistasi?
- Joka ketjuun
tulee näitä arvostelijoita jotka kertoo miten tyhmää tänne on huudella sunmuuta.
Nämä ne on kaikista huvittavampia tyyppejä:D
- Kuule tuppisuu
Jep jep. Mikä estää laittamasta samaa tekstarina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958